April 2, 2015

Väike kevadine shoppamine


Käes on lõpuks kevad. Ametlikult küll, aga väljas vaadates seda tuult, lörtsisadu ja kraade, mida on vaid +2, ei ole see õige tunne veel kohale jõudnud. Küll on aga poed juba nii kenasti värvilistes, heledates ja pastelsetes toonides, et lausa kutsub poodlema. Olen ka hiljuti paari uue lemmiku riideeseme/jalatsi omanikuks saanud. 


See võrratu Montoni türkiisroheline kudum on kindasti üks, millest saab minu kevad-suvise-sügisese garderoobi üks kantumaid esemeid. Mõnusalt pehme! Piisavalt õhuke ja mitte väga paks. Poolvarukatega ja ümara kaelusega. Pigem pikema lõikega. Seljas on niiiii hea! Olin seda juba varem Tartus Montonis piilumas käinud, kuid naistepäeva ajal olid kõik riided -15% ning siis ma selle iluduse endale Kristiinest soetasingi. Üldsegi on praegu Montonis väga ilusaid riideid, soovitan kindlasti piiluma minna!


Nii, kui soojemad ilmad end vahepeal näitasid, tahtsin kohe oma igasugused saapad nurka visata ning igasugused baleriinad ja tennised välja karpidest tirida ning nendega vallatult mööda linna ringi keksida. Baleriinade jaoks oli kahjuks veel veidi märg ja kõnniteed olid talvel puistatud kruusa-liiva täis. Ja mida mul ei olnud, olid tennised, millega oleks olnud i-de-aalne käia. Mõeldud, tehtud ja tellisin endale Facebooki Riideriiuli lehelt need mustad lillelised tennised. Minu suureks kurvastuseks kadusid kaunid ilmad ning mul ei olegi olnud võimalust neid kanda.. aga ootan neid ilusaid ilmasid juba suure ootusärevusega tagasi!



Teksad on sellised asjad, mida ei saa olla kunagi liiga palju. Ja kuna mu viimane paar otsustas pärast paariaastast kandmist otsad anda, ei jäänudki mul muud üle, kui hakata endale uusi otsima. Pärast väga pikaajalist otsimist ja umbes sadade paaride proovimist leidsin esimese korraga Denim Dreamis soodukate ajal endale need mõnusad Dieseli tume-tumesinised teksad. Ametlik nimetus on neil sildikesel super slim-jegging, mis tähendab, et need on jeans+leggings'i kombo ehk siis teksad, mis on jalas sama pehmed ja mugavad nagu leggingsid. Ja ma ei tee nalja, kui ütlen, et mul vajus neid esimest korda jalga proovides suu pärani lahti. Kuidas see saab olla võimalik, et ühed teksad võivad jalas karjuda: "Ma olen sinuu, SINUUUU! Sa pead mind koju kaasa võtma! Vaata kui hea sa välja näed!" Uskumatu! Ma pole kunagi varem paari Dieseli teksasid omanud, aga olen siiani ülirahul! Nende veidike krõbedama hinna korvab asjaolu, et need on universaalsed tumedad teksad, mis sobivad nii t-särgi ja tennistega kui ka pidulikume särgi ja kontsadega. Ainuke asi, mis mind nende juures veidi-veidi häirib on see, et neil on low waist, mis lausa nõuab enda juurde tugevaid ja prinke kõhulihaseid. Nojah... küll ma kunagi sinna ka jõuan :)


Minu väike kevadine soovitus - kuna ilmad ei ole praegu kevadele kohaselt päikselised ja soojad (veel!), tõin endale tuppa killukese varakevadet. Värsked kaseoksad pungakestega lähevad paari päeva jooksul toas, valges kohas ilusasti lehte. Tõeliselt südantsoojendav on vaadata, kuidas su enda kodus algab justkui uus elu :) Annab lootust helgemale ja paremale tulevikule - suvele...

No comments :

Post a Comment