April 18, 2015

KUMA lilla liblik-lips


Hiljuti oli mul sünnipäev ja sain jälle aastakese vanemaks. Sain hulgaliselt ilusaid soove, kallistusi, lilli ja ka kingitusi. Ning ühest kingitusest tahan teile täna natukene pikemalt rääkida ja pilte näidata. Mariin kinkis mulle KUMA nahast liblika, mis on valminud käsitööna Eestis. Lisaks võrratutele nahast liblikakujulistele prossidele on KUMA tootevalikus veel tõeliselt isikupärased clutchid ehk käepärased käekotid, mis on võtnud endale raamatu kuju ning mida kaunistavad tabavad mõttekillud või tsitaadid (minu lemmik neist on Julia Childi tsitaadiga "A party without cake is just a meeting").

Butterfly bow-tie ehk liblik-lips (nagu mulle meeldib seda kutsuda) on oma olemuselt nahast pross, mille tagaküljel on suur haaknõel, mille abil saab seda imearmsat liblikat erinevatesse kohtadesse kinnitada. Originaalidee järgi saavad naisterahvad selle oma eest kinninööbitava pluusi kaelusesse kinnitada, et liblikas oleks kui kikilips, mis vallatult kaeluses pilke püüab. Vaatasin enda riidekapi sisu hoolikalt üle ning ei leidnud kahjuks ühtegi sellist pluusi, mille peal liblik-lipsu demonstreerida. Seetõttu olen leidnud liblikale nädala jooksul erinevaid kasutusvõimalusi, et mu uus iludus saaks ka toast väljaspool oma tiibu sirutada.


Kuna praegused ilmad ei ole soosinud veel väga kevadiste riiete kasutamist, olen liblikat kasutanud ka õuetingimustes oma valge mantli kaeluse peal või siis kasutanud seda ühevärviliste sallikeste peal aksessuaarina. Kusjuures just salli peal leidsin liblikale ka praktilise väärtuse - nagu vasakpoolse pildi peal on näha, kasutan liblik-prossi ka salli otsa kinnitamiseks, et hoolikalt sätitud sall jääks fikseeritud täpselt nii, nagu ma ta kodus peegli ees panen. Teate ju küll seda tunnet, kui salli üks otstest hakkab kuskilt välja turritama või rippuma ning siis peab vaeva nägema, et kõik jälle korda saada. 


Kõige rohkem meeldibki mulle oma lillat liblikat kasutada must-valgete riietuste juures. Musta ja valge kontrast mängivad kooskõlas lilla liblika tiibadega lihtsalt imeliselt. Tänu KUMA liblikale saab täiesti tavalisest valge pluus - must seelik kombinatsioonist miskit täiesti erilist ja pilkupüüdvat. Just parempoolsel pildil olen kasutanud liblik-lipsu pluusi allosas, puusakondi läheduses. Kes ütles, et prossid peavad ainult pluuside-kleitide ülaosas paiknema? :)


Olen väga rahul ka liblika kvaliteediga. Värvid on ilusad, liblika ääred korrektselt välja lõigatud, prossi tagaküljel asuv haaknõel on kinnitatud tugevate õmblustega ning seda nõela on väga mugav kasutada (tuleb lahti kergelt, kuid mitte liiga kergelt, et peaks iseeneseslikku avanemist kartma). Mul on alati olnud veider suhe nahast asjadega - mulle  nii väga meeldib naha lõhn! Ärge küsige, miks. Seega minu jaoks ka lõhnab see liblikas hästi :)

Mul on hea meel, et ma täiesti ise ei pidanud nii paljude ilusate KUMA liblikate seast valikut tegema, sest see oleks tõeliselt keeruliseks osutunud (sain kinkijalt salapärase telefonikõne, kus pidin kolme värvi seast valima ühe, aga mul polnud aimugi, mida ma sellel hetkel valisin). Need on lihtsalt tõeliselt kaunid ja hea meelega omaks igast värvist ühte liblikat!


Kui teile hakkasid ka KUMA liblikad või clutchid huvi pakkuma, siis saab nende tootevalikut lähemalt uurida KUMA kodulehelt www.getkuma.com või siis KUMA Clutch Facebooki leheküljelt SIIT. Minu liblik-lips pärineb Tartus asuvast Disainimajast (Facebooki leht SIIN), kindlasti müüakse neid veel erinevates disainipoodides.

"Be a voice, not an echo!"

2 comments :

  1. Ilmselgelt läks kink õigesse kohta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga õigesse kohta, veelkord suur-suur aitäh ja kalli! :)

      Delete