April 8, 2015

TOP3 / Juuksehooldusvahendid



Mul on nii hea meel, et sain tänu kingiloosis osalejatele tagasisidet selle kohta, mida teile blogis lugeda meeldib. Päris mitmed osalejad nimetasid, et kõige rohkem meeldib lugeda TOP3 postitusi. Kuna ma ei ole oma TOP3-sid veel teha jõudnud, mõtlesingi omavahel liita teile meeldiva postituse ning oma lemmiktoodete arvustuse, sest ma ei ole neist siin veel juttu teinud. Nüüd on siis viimane aeg! Ma ei kiindu toodetesse väga kergekäeliselt - pean neid olema vähemalt kuu-kaks testinud ja katsetanud enne, kui saan neile oma lahke "lemmiku" tiitli anda. Aga siin nad siis on - minu kolm musketäri!






Lee Stafford - Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist

Ma ei ole igapäevane või iganädalane või mõnikord isegi igakuine juuste sirgendaja. Fööni olemasolu tunnistan ma vaid siis, kui pean 15 minutit pärast pesus käimist kodust välja tormama. Seega nendel vähestel kordadel, kui need kaks kuumaallikat oma sahtlisügavustest välja otsin, proovin oma juukseid neid tabava kuumuslaine eest võimalikult palju kaitsta. Leidsin Lee Staffordi kuumakaitse pihusti tänu oma õele, kes seda aastaid tagasi kasutas, kui ta iga päev oma juukseid sirgendas. 

Kõige esimesena jäi mulle silma/ninna just selle toote lõhn, mis justkui roosa pilvekesena hõljudes mu õde saatis, kui ta läbi toa oma pulksirgete ja läikivate juustega kulges. See lõhn on magus, väga magus! Natukene vaarikane ja kirsine ja vahukommine, aga ma armastan seda. Mina, kes ma enamasti ulatan käe kergete, värskete lõhnade poole! Ja ma mäletan, kuidas koos tüdrukutega Tartus elades üks mu toakaaslastest käis seda vahepeal enda juustesse pihustamas, sest see lõhnab nii hästi. Jah, selle toote lõhn suudab meid kõiki võluda...

Vaadake, kui ülierkroosa see pudel on! Seda on ka kohe lõbus kätte haarata ja oma juustesse pihustada :) Pudelil ongi soovitus pihustada seda enda juustesse vahetult enne föönitamist ning siis ka veidi enne sirgendamist, et saavuta eriti peegelsile ja läikiv särbruvaba tulemus. Ja seda see kõike teeb. Kuna mu juuksestruktuur on üsna peen ning loomulikult veidi laines-lokkis, siis selle säbruga olin ma enne selle toote leidmist tõeliselt hädas. Aga nüüd on mul kasutusel juba teine pudel seda sama toodet ning kuigi mul on soov proovida ka teisi kuumakaitseid, siis mu süda jääb vist küll alatiseks ja jäägitult sellele roosale pudelile.

Pudelil on kirjas: "Anioksüdant roheline tee aitab kaitsta juukseid keskkonna ja kuumakahjustuste eest, vähendades vabade radikaalide moodustumist, mida põhjustavad UV-kiirgus ja juuste kuumtöötlemine." Mina olen selle kuumakaitse ostnud alati Kaubamajast, mujal pole Lee Staffordi tooteid veel märganud.





Joico - K-PAK Clarifying Shampoo

Olin Joico imelisest K-PAK'ist nii palju head lugenud ja kuulnud, et ühel hetkel sai minust lihtsalt uudishimu võitu. Otsustasin soetada endale Joico sügavpuhastava šampooni kahjustatud juustele, sest olin just mõelnud sügavpuhastava šampooni ostmisele ning mu blondide triipudega juuksed on olnud tavapärasest kuivemad ja on vajanud tihedamini trimmimist. Ja ma pean ausalt tunnistama, et rohkem rahul ei saakski olla! Olen kasutanud seda umbes korra kahe nädala jooksul, et kõikvõimalike viimistlusvahendite jäägid juustest eemaldada, millega tavalised šampoonid tihti hakkama ei saa (Tere, mina olen Merilin ja ma olen juukselakisõltlane).

Šampoon vahutab nagu üks hea šampoon ikka. Selle lõhn on ka nii mõnus! Ei oskagi kirjeldada, mille moodi see on, aga lõhnab ühel ajal magusalt ja mõrkjalt. Pudelil on kirjas, et paremate tulemuste saamiseks tuleb hoida juustes kuni 2 minutit. Juukseid pestes ei tunne kohe mingit vahet võrreldes igapäevaste šampoonidega, aga loputamisel on hoopis teine jutt. Juuksed jäävad krudisevad, takused, ei ole enam nii libedad ning sõrmi on raske juustest läbi libistada. Miks? Sest see šampoon on teinud ära oma lubatud töö - sügavpuhastuse. Kuna kasutan alati ka palsamit pärast kõikide šampoonidega pesemist, siis aitab see õnneks esmapilgul ebameeldivana tunduvat krudinat ja takusust leevendada. 

Milleks siis läbi elada see faas, mil juuksed on kui heinakõrte kuhi su peas? Sest see on seda väärt. Juuksed on esiteks mul olnud kuni kaks päeva (!!!!!) puhtamad kui tavalise šampooniga pestes, sest sügavpuhastav šampoon on lisaks igasugustele tootejääkidele võidelnud edukalt ka rasuse peanahaga. Juuksed jäävad kuivades meeldiva, kerge lõhnaga ning ka mõnusalt pehmed, sest šampoon mitte ei kuivata juukseid, vaid taastab nende normaalse niiskustasakaalu.

Selle šampooni puhul tuleb välja tuua, et see on ainus Joico šampoon, millel ei ole värvikaitse omadust. Seega kui ma oleks endiselt šokolaadibrünett, ei tunneks ma end võib-olla nii kindlalt selle pudeli järgi kätt ulatades kui ma seda praegu teen. Aga võib-olla tunneks ka, sest ma nüüd tean, kui hea see tegelikult on :) Soovitan!






Alter Ego - Arganikare Day Therapy Miracle Oil

Mulle tundub, et mida rohkem ma erinevaid leave-in juukseõlisid proovin, seda paremate otsa ma satun. Õelt jõuludeks kingituseks saadud juukseõli on aga täiesti oma nime vääriline - it's a miracle oil! Olen juba Alter Ego toodete väikestviisi fänn, kuna mul on endiselt ülisuured šampoon ja palsam samalt firmalt, millega ma ka väga rahul olen (link SIIN). See õli aga on täiesti super! See on väga käepärases väikses 50ml plastikust pudelikesest, mis on läbipaistev (seega on hea jälgida, palju seda veel alles on). Lisaks meeldib mulle selle pump - see ei pihusta õli igas suunas laiali, vaid sellele vajutades tuleb väike kogus õli peopesale. See tuleb siis käte vahel laiali hõõruda ning siis niisketesse juukseotstesse kanda, et juuksed saaksid kaitset ja jõudu. Seda võib ka kuivadesse juustesse kanda - juuksed saavad siis eriti ilusa sära ja läike :) Argaaniaõlide puhul on see hea, et käed ja juukseotsad ei jää pärast ebameeldivalt rasvased või õlised.

Oranžikas õli on konsistentsilt selline, nagu tavaline praadimisõli. Kui Macadamia õli oli veniv ja paks, siis see on tunduvalt vedelam, aga ei ole nii vedel ka, et tunduks vesine. Selline täpselt paras :) Õli on valmistatud väärtuslikust öko-sertifitseeritud Argaania ja Nyamplungi õlist. Ning lõhn on ka täiesti argaaniaõli lõhnaga - magus, pähkline ning mõnus. Ema ja õde küsisid mu käest ükskord kodus olles mõlemad pärast samat pesukorda, et mis hea lõhn see on. See oli see sama õli, mida ma just oma juustesse olin kandnud ;)

Pudelikesel on kirjas, et sobib ideaalselt kõigile juuksetüüpidele. Taastab koheselt läike, niisutab ja taltsutab stressis ja kahuseid juukseid. Täielik klišee, aga nii see täpselt ongi olnud. Viimasel juuksurikäigul sain kiidusõnu ka, et juukseostad on võrreldes eelmiste kordadega palju paremas olukorras, juhuu! Ning mis kõige tähtsam, ka ma ise tunnen erinevust. Juuksed on tõesti pehmemad, ei ole nii elektrilised ja säbrulised. Miracle Oil pärineb TradeHouse'ist, mille kodukat uurides avastasin, et sellel õlil on nüüd uus pakend. Loodetavasti sisu ei ole muutunud, ostan kindlasti veel ja ostke teie ka! Panen käe südamele ja luban, et on väga hea õli juukseotstele :)





See siis oligi minu kõige-kõigemate juuksetoodete TOP3. Tõeliselt hea tunne on, kui oled leidnud enda jaoks need tooted, mis sobivad just sinu juuksetüübile kõige paremini. Ei saa garanteerida, et kõigile need meeldivad, aga kindlasti väärivad nad vähemalt võimalust, et ka teie südametesse jõuda.

7 comments :

  1. Mulle väga meeldis see postitus! Mõtlesin just ükspäev, et peaks omale uue kuumakaitse soetama ja nüüd tuli kohe suur tahtmine seda Lee Stafford´i kuumakaitset proovida. Oskad sa öelda, palju see Kaubamajas maksta võiks? Netist vaadates jäi hind 5.99£ juurde, aga Eestis poodides kindlasti kallim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh, tegin seda postitust ka suure hea meelega :) Käisin Tartu Kaubamajas uurimas ja seal oli Lee Staffordi'i kuumakaitsesprei 6.90€ (alles oli vaid kolm pudelit ka praegu!). Kui Sul on Kaubamaja kliendikaart, saad -5% ka

      Delete
  2. Tekkis ka suur tahtmine Lee Stafford'i kuumakaitset proovida :) Järgmine kord ostan, praegu just sattusin ühe pettumuse otsa, millega üldse rahul pol.e

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proovi muidugi! Ja kui sulle see ei sobi/meeldi, siis tead, kelle poole kaebustega pöörduda ;)

      Delete
  3. Miracle Oil juures mainisid, et võib lisada ka kuivadesse juustesse. Tegelikult ei vasta see üldse tõele, võiksin pidada pika loengu rakubioloogiast jnejne, kuid lühidalt öeldes ei imendu see kuivadelt juustelt nii nagu märgadelt, vaid hoopis tõmbab juustest niiskust välja.
    Kuid nõustun 100% Alter Ego toodete headuse garantiiga, olen ise ka super rahul! :)

    ReplyDelete