September 14, 2014

Review / Alter Ego sampoon ja palsam

Olen pannud tähele, et viimasel ajal on siia blogisse eriti palju juuksehooldusest  erinevaid postitusi siginenud. Ja ega ma seegi kord ju teid siis alt ei saa vedada ning jätkan sama liiniga. Kes minu juuste seisukorraga juba tuttavam on, teab, et lasin endale augustis teha tihedad blondid triibud. Tulemus  heledate triipudega mulle meeldib, kuid kuna ma pole blondeerivate värvidega oma elus pea mitte kunagi kokku puutunud, ei teadnud ma ka, mis need värvid mu juustega teevad. Ja SEE tulemus mulle ei meeldi.

Ilmselgelt pole iga inimese juuksestruktuur mõeldud erinevate kemikaalidega mängimiseks. Ning ka minu üsna kuivad, peene struktuuriga kergelt lokilsed juuksed lausa nutavad pärast seda tragöödiat, mis nad üle pidi elama. Ka juuksur kohapeal pärast triibutamist ütles, et pean hakkama sügavniisutavaid pesuvahendeid lisaks hooldusvahenditele kasutama. Küsisin siis nõu ning pärast kohapeal testimist sobisid mu juustele just need šampoon ja palsam, millest teile siin rääkima hakkan.

Alter Ego on Itaalia professionaalsete juuksehooldus- ja ilutoodete bränd, mille tooteid saabki osta juuksurisalongidest või esinduskauplustest, mis müüvad neid tooteid juuksuritele edasi (näiteks TradeHouse). Mina sain enda pudelid läbi oma juuksuri veidi soodsamalt, kuna neile on neis poodides juuksuri-allahindlus.

Alter Ego toodetest on minul Classic kollektsioonist pärinevad sügavniisutavad šampoon ja palsam, mis sisaldavad linaseemneõli. Šampoon sobib kõikidele juuksetüüpidele ning on mõeldud igapäevaseks kasutamiseks. Linaseemneõli šampoonis annab juustele niisutust ja pehmust. Kasutada tuleb seda nagu iga teist šampooni - kanda märgadesse juustesse, masseerida ning seejärel loputada. Palsam on mõeldud spetsiaalselt kahjustatud juustele ning sobib samuti igapäevaseks kasutamiseks. Lisaks niisutavale linaseemneõlile on palsamis ka küüslauku (!!!) ja nisuproteiine (annavad tugevust) ning ka pehmust andvaid siidiproteiine. Palsami kasutamise kohta leidsin erinevat infot. TradeHouse'i infos leidub, et palsam tuleb kanda juustele 2-3 minutiks ning siis välja loputada (salongides on ju kiire-kiireI. Alter Ego enda kodulehel on aga kirjutatud, et palsam tuleb kanda rätikkuivadele juustele keskendudes juuste alumisele poolele 5-10 minutiks (ahah!), siis juuksed läbi kammida ning seejärel loputada. Vot kus vops. Nii kaua pole ma ise veel seda palsamit peas hoidnud, peaks proovima!


Unustasin mainida, et minu pudelikesed on mõlemad 1l ning kuna neil puudub pump, siis esimese asjana valasin neid ümber käepärasematesse tühjadesse ja puhastesse pudelitesse ja potsikutesse. Mõlema toote lõhn oli minu jaoks üllatuslik - olin justkui sattunud meeste lõhnamaailma! :D See on muidugi tore vaheldus igasugustele magusatele, naiselikele toodetele, aga oh kus üllatus sellegipoolest! Lõhn on siis selline värske ja... mehelik :D Ma ei saa sellest üle ega ümber! See ei tähenda muidugi, et pärast nende kasutamist käiksin igalpool ringi, meestelõhna pahvakas mu ümber hõljumas. Lõhn hajub üsna kiirelt juustest ära. Kuna toodete lõhn ei ole ka meessoost isikutele kindlasti vastukarva ning tegemist on vaid niisutava, mitte värvikaitse-kohevuse-läike vms toodetega, siis miks mitte šampoonipudelit oma teise poolega jagada ;) 

Šampooni kulub üsna vähe, aga palsamit olen ikka päris korralikult kasutanud. Võib-olla on asi ka selles, et pärast šampooni kasutamist jäävad juuksed tõeliselt krudisevad ja pusad on kerged tulema (see tähendab muidugi, et šampoon peseb juuksed tõeliselt puhtaks, kõigest!). Siis olen alati mõnusalt niisutava ja silendava palsamiga asja parandada üritanud :) Lõpptulemusena on mu juuksed igatahes väga tänulikud olnud. Olen neid tooteid nüüd juba pea 3 nädalat kasutanud ning juuksed on tõesti mõnusad pehmed ning kahu- ja pusavabad. Jätkan nende kasutamist veel tükk-tükk aega!

Neid ja teisigi Alter Ego tooteid saab osta TradeHouse kauplustest ja e-poest ning 1l hind peaks ühel pudelil olema 7.70€. Väiksemates pudelites neid kahjuks müügil ei ole, kuid kui tavalised pudelid on 250ml ning kui te mõtlete, millist hinda te nende eest maksate ja korrutate selle neljaga, siis professionaalse sarja toodete eest polegi see hirmus hind ;)

Päikest!

No comments :

Post a Comment