September 28, 2014

Review / Maybelline, Avon, realTechniques


Ilusat sügise algust kõigile! :) Minu sügis on alganud tormiliselt - koguaeg on kiire-kiire-kiire! Lõpuks võtsin endale ikkagi eesmärgiks pühapäeva pärastlõunal jagada teiega oma varasügisesid kõige lemmikumaid leide. Kuna ma endiselt end igapäevaselt ei meigi väga palju, siis ei osta ma ka tihti uusi asju. Ning kui ostan, eelneb sellele põhjalik ja lausa mitmenädalane (kui mitte mitmekuine) research. Aga siin nad on - minu kuldne kolmik :)


Mäletan, kui ma mingi aeg vist Rootsi laevareisi ajal avastasin, et mu sõbrannad kasutavad tumedate silmaaluste ja muude nahavigade peitmiseks vedelat katvat korrektorit ehk võõrkeeles concealer'it ning mõtlesin omaette, et mul küll vajadust selle järele ei ole. Aga tagantjärele mõeldes olin lihtsalt harjunud, et punnikesi ei saagi jumestuskreemiga täielikult peita, so what, ning silmaalused ei vajanud justkui kunagi katmist. Oh jeerum küll, mis planeedil ma veel elasin??!! Pärast selle blogi alustamist olen hakanud ka ise rohkem teiste ilublogisid ja YouTube'i kanaleid jälgima ja oh üllatust küll - jutud käivad, et concealer peaks olema iga tütarlapse meigikotis! Okei, uurisin netipoodidest, milline on kõrgeima reitinguga ja parimate kommentaaridega ning mida teised ilublogijad on kasutanud. Lõpuks jõudsin otsusele, et tellin FeelUnique lehelt endale Maybelline New York'i FITme concealeri toonis 25 (medium). Ma ei tea, kas mind saadab õnn igakord netipoodidest asju tellides, aga tellitud toon ja toode üleüldse sobisid mulle jälle kui rusikas silmaauku!


Käega pildi pealt näete vasakult paremale liikudes, kuidas see peitekreem pealekandes ja siis hajutatult välja näeb (tegin kolm triipu, viimane on päris ilusasti ära hajutatud, nii nagu peab :) Concealer ise on kreemjas ja üsna tugeva pingmendiga, seega peab seda soovitud piirkondadesse õige vähe panema ning siis õrnalt sõrmega tupsutades laiali hajutama. Kõik minu väiksed iluvead on see peitekreem igatahes mängleva kergusega suutnud ära peita! Igapäevaselt kannan seda pärast päevakreemi pealekandmist vajalikesse kohtadesse ning kinnitan selle siis õrna kihi mineraalpuudriga (see garanteerib selle, et üldmulje ei jää laiguline ning et peitekreem ei hakkaks ära kaduma või ei koguneks väikestesse kortsukestesse). Tugevama meigi puhul kannan kõigepealt nahale BB-kreemi või jumestuskreemi, seejärel peitekreemi ning kinnitan selle jällegi mineraalpuudriga.

Minul püsib see küll kenasti terve päeva peal, eriti mineraalpuudri abiga ning on täitnud kõik lubadused sajaprotsendiliselt. Valikus on 6 erinevat tooni ning omale sobiva peaks leidma pea igaüks, kuna mõeldud on nii roosaka kui ka kollaka alatooniga nahkadele. Ning siis, kui ma olin seda juba natukene aega kasutanud, tuli mulle meelde, kuidas mu sõbranna Triinu oma TOP3 postituses oli selle peitekreemi pannud disappointmentside alla :D Ja siis ma itsitasin natukene selle üle. See tähendabki, et alati ei saa võtta teiste inimeste juttu ja soovitusi kullana, sest iga inimese nahk, soovid ja ettekujutused tootest on erinevad. Samuti ei saa ka minu juttu võtta ainsa tõena, kuna see on siiski mu kõige esimene concealer alles ning võib-olla on maailm täis veel sada korda paremaid tooteid.  Oma silm on kuningas, nagu nad ütlevad. Aga praegu olen ma väga rahul :)


Pärast väga pikka Macadamia juukseotste õli kummardamist otsustasin lõpuks oma viimase pudeli tühjenedes, et proovin ka midagi muud. Midagi uut. Sest juuksed ning nahk on sellised suslikud, kes harjuvad väga kiiresti ära kõige sellega, mida sa neile pakud ning muutuvad aja pikku ühele ja samale tootele resistantseks. Seega oli mul väga hea meel, kui Maarja-Liisa rääkis mulle, et tellis endale juba teise pudeli Avoni Maroko argaaniaõliga toitva pähejäetava juuksehooldustoote ning et ta on sellega superrahul. Juhtusin tal ükskord külas olema ning sättisime end väljaminekuks, kui küsisin talt seda õli proovimiseks. See oli ausalt armastus esimesest silmapilgust! Kuldkollast värvi juukseõli lõhnab juba täiesti imeliselt! Kui palusin oma elukaaslasel seda üks päev nuusutada, ütles tema, et lõhnab nagu kaneel. Võib-olla tõesti on natukene kaneeline, aga see on igatahes imeliselt magus ning mõnusa lõhnaga.

Õli ise on väikeses käepärases 30 ml klaaspudelis. Minu jaoks on seda tõeliselt mugav kasutada, kuna õli saab pudelit kätte väikese pumba abil (Macadamia õli 30 ml oli korgiga, ning seda pidi alati ettevaatlikult kallutama, et liiga palju korraga ei tuleks). Pumba abil on väga mugav just endale vajalikku kogust doseerida. Jumalikult lõhnav kuldkollane õli tuleb lihtsalt käte vahel laiali hõõruda ning siis rätikkuivadesse või niisketesse juustesse kanda, keskendudes juusteotstele. Õli ei jää üldse ebameeldivalt rasvane juustel, vaid  imendub juustesse hetkega ja teeb need siledaks ning pehmeks. Ja hästilõhnavaks, ärge seda unustage! :)


Ning kas see pidike pudel ei näe mitte taevalikult armas välja? Kuldkollane õli ning türkiissinine pump ning sildi kujundus sobivad nii hästi kokku! Selle õli saab endale tellida Avonist ning tavahind on seal 6.20 €, kuid enamasti saab selle kätte erinevate pakkumiste ajal palju soodsamalt (hiljutises kataloogis oli hinnaks näiteks vaid 2.49 €!!!). Võrreldes Macadamia õliga kulub seda õli mul siiski veidi rohkem. Aga kuna selle hind on naeruväärselt väike ning kasutada on seda väga mugav, jään tõenäoliselt veidiks ajaks selle õli juurde püsima. Kuni järgmise õlini ;)


Kes on juba tükk aega minu väikest bloginurka lugenud, teavad, et olin mingi aeg jumestuskreemi otsingutel. Mul on häbi teatada, et olen endiselt veel sellel teekonnal :D Põhjus aga lihtne - kuna praegu on nahk veel "suve-ajas" ehk toonilt tumedam, kui talvis-kevadisel ajal, siis ootan lihtsalt veel kuu või paar, kuni nahk on veidi naturaalsemat tooni, et siis endale katvam jumestuskreem osta. Sest suvel ei ole vaja katta midagi nii palju - päike teeb nahale pai, kõik on ilus ja jumekas ning vajadusel olen kasutanud vaid veidi BB-kreemi. 

Aga kuidas siis jumestuskreemi peale kanda? Olen kuulnud, et mõned inimesed kasutavad selleks vaid oma käsi ja sõrmi. Kannavad jumestuskreemi peale nagu tavalist päevakreemi. Minu jaoks on see väga messy ja ebapraktiline viis, kuna jumestuskreemi kulu on nii suur ning hajutamine pea võimatu. Siiani olen ise kasutanud meigikäsnasid (teate küll, sellised kolmnurga kujuga väiksed svammid) ning olen jäänud rahule. Hajutamine võtab küll kaua aega ning svamm tõmbab endasse ka kõvasti toodet, mida enam välja väga ei lase, aga olen siiani hakkama saanud. Aga siis hakkasid mind jällegi mõjutama teised ilublogijad (olen väga kergelt mõjutatav, nagu te näete :D) ja nende kogemused ning kiidulaulud ning otsustasin hakata tulevikus BB-kreemi ja jumestuskreemi peale kandma pintsli abiga. Selleks valisin välja realTechniques sünteetiliste harjastega expert face brush'i, mis on mõeldud spetsiaalselt vedela jumestuskreemi pealekandmiseks ja hajutamiseks.

Ütleme nii, et seda valikut ei olnud raske teha. Mul on olnud päris tükk aega realTechniquesi puudripintsel ning olen sellega väga-väga rahul! Kuna kogemus oli sama brändiga juba väga hea, otsustasin ka seekord sama teed pidi minna. Muidugi oleks ma hea meelega ostnud endale MAC'i, Sigma või Make Up Store'i pintsli, aga realTechniquesi pintslite hinna ja kvaliteedi suhe on lihtsalt pööraselt suurepärane! Tellisin ka selle pintsli endale FeelUnique lehelt, kui realTechniques pintslitele oli lisaks niigi headele hindadele -20% soodukas, jipikajee!


Pintsli pehmed sünteetilised harjased on pintsli tipus väga lühikesed ning tihedalt kokku pressitud, mis annab pintslile vajaliku jäikuse, et jumestuskreemi ringjate või tupsutavate liigutustega nahale kanda. Just tupsutavad liigutused annavad väga hea katvuse ning samal ajal ka hajutatuse kohtadesse, kus on rohkem katvust vaja. Oma meigisvammiga ei saanud ma kunagi nii loomulikku tulemust vaid tupsutades, tulemus jäi väga märgatav ning laiguline. Üsna väike ning ümar pintslipea sobib ideaalselt nii siledamate kohtade (laup ja põsed) kui ka kurvilisemate, keerulisemate kohtade (nina, lõug) katmiseks. Pintslil on just sünteetilised harjased, kuna need ei ima endasse pealekantavat toodet ning jumestuskreemi kadu on minimaalne. Mis on realTechniques pintslite juures veel hästi mõnus, on see, et need seisavad tänu laiale tagumisele otsale iseseisvalt püsti (vt esimest pildi pintslist). Seega kui sul ei ole eraldi meigipintslite topsi, saad sa selle väga lihtsalt seisma panna oma riiulile või kapikesele. Samuti on realTechniques kodulehel olemas kõigi pintslite kohta põhjalikum tutvustus koos videoga, milles tutvustatakse, kus täpselt ning kuidas seda pintslit kasutada! Soovitan kahe käega! :)


Päikest!

No comments :

Post a Comment