May 2, 2014

Review / JOIK, sügavpuhastav näoõli

Ütleme nii, et blogi kirjutamine ei ole mitte mõjutanud ainult minu elu veidikene, vaid ka inimeste omi minu ümber (mida on ainult rõõm kuulda! :) Seega ma olin meeldivalt üllatunud, kui sain õelt FaceBookis sellise kirja:

"Ja pane ennast valmis, sa pead nädalavahetusel siin review tegema ühe imetoote kohta, mis ma sünnaks sain - JOIKi sügavpuhastav näoõli"

JOIKi tooted on mulle alati meeldinud. Mis siin mitte meeldida - Eesti oma bränd ja looduslik kah veel, super! Ning nende tooted on alati nii heade lõhnadega, alustades rohelistest õuntest ning lõpetades mandraiinidega, mm. Ning olgem ausad, kas on kedagi, kellele JOIKi küünlad ei meeldiks? (Näiteks Fresh! on täpselt DKNY rohelise õuna lõhnaga, ma võin vanduda! Ja ma ei tea ühtegi teist küünalt nagu Vahuvein & Maasikad, mis sobiks paremini iga naise tualettlauale)

Aga aitab praeguseks küünaldest, räägime siis natuke näoõlist ka. Kuna tegemist ei ole minu enda õliga, siis teadke, et kasutasin seda vaid kahel järjestikkusel õhtul ehk siis nädalavahetusel. Seega ma ei tea, kuidas selle pikemaajalisem kasutamine mõjuda võib. Küll aga tean seda, et esmamulje oli vaid positiivne!


Positiivseks üllatuseks oli ka see, et õde andis mulle koos pildil oleva õlipudeliga ka ühe kollase näosvammi, mis olevat selles kaunis mustas karbis kaasas olnud. Juhei! Ainuke nurin selle toote kohta on, et õli on pudelist üsna raske välja saada, kuna see otsik on väga kapriisne. Pidin ikka tükk aega pigistama, et pisike loiguke mu peopessa tekiks.

Kasutamine näeb siis välja nii, et tuleb võtta teelusikatäis näoõli õhtuti käe peale ning siis täiesti kuivale, ka meigitud nahale see lihtsalt kanda ning hakata ringjate liigutustega näonahka masseerima. Mmm, tunnen sidrunheina lõhna (tegelikult sisaldab ka teepuuõli ja lavendlit). Ning siis muudkui ringita ja masseeri, silmad võiksid olla eelnevalt mõne muu vahendiga vaid puhastatud. Ning lõpuks tuleb võtta see kollane näosvamm, see kuumapoolse vee alt läbi lasta, veidi kuivemaks pigistada ning siis sellega näolt üleliigne õli eemaldada. Ja voilaa, ongi kõik :) Tupsuta nägu rätikuga kuivemaks ning soovi korral puhasta veel näoveega.



Mis kõige parem, pärast näo korralikku õlitamist ei ole vaja enam nägu enne voodisse heitmist hakata kreemitama, sest nägu jääb pärast sügavpuhastavat protsessi mõnus, pehme, siidine ja värske. Ja puhas! Uskumatu, mis üks õli võib meigi ja rasvase otsmikuga teha.

Uurides veidi JOIKi kodukat, leian sealt veel mitu toodet, mida kindlasti proovida tahaks. Hinnad ei ole üldse kõige krõbedamad (näiteks see sama sügavpuhastav näoõli on kodulehel hinnaga 4.80) ning hingerahu ja meeldiv lõhnakogemus on enamasti garanteeritud! Kas olete ka seda näoõli kasutanud või millised teie kõige lemmikumad JOIKi tooted on? Kas olete pidanud mõnes neist pettuma ka?

Päikest!

7 comments :

  1. Oi, nii tore, et sa selle toote meelde tuletasid! Kiidan ka takka veel :D. Sai samuti oma õe oma vahel kasutatud ja just meeldis ka see mõnus tunne pärast, et näonahk on nii pehme ja niisutatud. Õhtuti kasutades olid põsed hommikulgi veel väga puhtad ja siidised :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Küll on hea, et vahepeal õe ilutoodetes meil sobrada lubatakse! :)

      Delete
    2. Mennu, kusjuures ma ka olen ühe pudeli ära kasutanud, nii et mingi periood vaatas see Anne 2-s sulle igal õhtul peegli kõrvalt vastu :)
      Ja mullegi väga meeldis!

      Delete
    3. Kusjuures, jaa, kui ma esimest korda selle pudeli enda kätte sain, haaras mind kohe mõte: "Oot, oot, oot, see on kuidagi nii tuttav pudel...". Aga ei suutnud pilti ja häält kokku panna. Oleks juba siis julgenud sult luba küsida selle proovimiseks, oleks aastaid varem juba selle enda jaoks avastanud :)

      Delete
  2. Mulle ka meeldib see õli väga. Ja see väike pudel kestab ikka päris pikka aega. Kasutan koos astelpaju näoveega (LEMMIK!), mis jällegi saab ülikiirelt otsa. Mõlemasse suhtusin suure eelarvamusega ja kaalusin pikalt ostmist, aga pettuma ei pidanud :) See õlipudel on küll üsna tüütu ja reisimiseks pole ka parim variant, kuna kipub lekkima. Ja eks see õliga mäkerdamine ole pisut tüütum kui mõne geeli,seebi või vahuga pesemine. Aga sellegipoolest super toode ja VÄGA efektiivne puhastaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore, et see näoõli Eesti neiude südamed on võitnud! :) Olen sinuga nõus, mina ei ole suur "õlidega-mökerdamise-fänn" (mõnikord pean lausa sundima end, et kasvõi korra kuus juustele oliiviõlimaski teeksin! :D), aga selle õliga võib isegi ära harjuda! Kuidas siis pikemaajalisem efekt selle toote kasutamisest on? Nägu on puhas ja klaar?

      Delete
    2. Ma kasutasin umbes kuu aega igaõhtuselt kuni selle armsa kollase svammi maale unustasin. Ja tulemustega olin väga rahul :) Mitu probleemset piirkonda paranesid märgatavalt. Mingi õlinägu küll pärast pole, nagu ma kartsin. Pigem kulub isegi pisut niisutust pikaajalisel kasutusel ära. Seega isegi meeldib, et näovesi kerge kihi jätab, mis ööseks niisutama jääb. Võiks öelda, et tegemist on lausa revolutsioonilise tootepaariga mu jaoks :D Vaatan nüüd erinevatele õlihooldusvahenditele hoopis uue avatuma pilguga. Peakski teise poole pudelit ka ära kasutama :)

      Delete