April 25, 2014

Stenders / Grapefruit salt scrub

Mida lähemale suvi hiilib, seda rohkem soovitatakse erinevates iluväljaannetes tähelepanu pöörata keha koorimisele. Miks? Sest koorimisega eemaldad sa nahal surnud naharakud, mis aitab puhastada nahka sügavamalt ning loob just suve eel nahale hea eelduse selleks, et päevitus tuleks ühtlasem ning ka kauapüsivam. Muidugi võib keha koorida aastaringselt, kuna just kuiva ja karedana tunduva naha puhul aitab koorimine superhästi. Nüüd aga räägin teile ühest minu praegusest lemmikust, Stendersi greibi-soola kehakoorijast.


Selle kehakoorija sain jõulukingituseks (aitäh, Juhan!) ning olen sellega superrahul! minul on õnn olla suure, 600 grammise potsiku omanikuks. Pakendit lähemalt uurides tabas mind meeldiv üllatus - Stenders on Läti kosmeetikabränd, umbes nagu meil JOIK. Standersi bränd on inspireeritud põhjamaisest loodusest ning nende tootevalikus on neile iseloomulikest käsiööseepidest ja vannipallidest kuni näopuhastusvahendite ja päevituskreemideni.


Minu koorija on just soola ja greibiga. Kõige rohkem armastan ma selle LÕHNA - tõeliselt mõnus värske, veidi mõrkjas greibi lõhn! Ei midagi keemilist ega võltsi, saan iga koorimisrituaaliga tõelise aroomiteraapia osaks. Esimene kord seda kasutades olin veidi totu - otsustasin keha koorida kohe pärast jalgade raseerimist. Iga loll teab, et haavale soola peale ei raputata. Seega hakkasid mu vaesed jalakesed hirmsasti sügelema ja kipitama pärast seda, ei soovita ka vihavaenlasele seda. Kui aus olla, siis võib-olla ainuke asi, mis mind häirib, ongi koorija suured soolaterad, mis tunduvad nahal natuke liiga karmid ning ei taha hästi ära lahustuda loputamise ajaks (võivad jääda duššipõrandale). Ütleme nii, et suhkru baasil koorijad on naha suhtes õrnemad. Muidu jääb nahk pärast koorimist siiiiiiiidiselt pehme ja niisutatud, kuna lisaks koorimisele on sellel ka niisutav efekt. Nimelt sisaldab see potsik endas ka külluslikult erinevaid õlisid ja võisid - näiteks on koostistes välja toodud magusmandliõli, sheavõi, jojoba õli, greibiõli. Nahk jääb õigeveidi õline pärast koorimist, aga mulle see just meeldib. See niisutab ja rahustab nahka pärast julma koorimist ning jääb oi-kui-pehme. Ja see lõhn, ma ei saa sellest ei üle ega ümber! 


Nagu pildilt näha, on mul alles vaid veidi põhjas. Seega uurisin kinkijalt, kust ta selle imetoote sai. Vastuseks sain, et hästi ei mäleta, kuskilt Virust vist. Okei. Mis siis ikka, uurisin veidi Stendersi kodulehte http://www.stenders-cosmetics.com ning avastasin, et olen Standersi esinduskauplustest Eestis umbes sada korda mööda kõndinud ja pole kordagi sisse astunud või isegi märganud neid. Häbi-häbi-häbi. Aga teile teadmiseks, et te minust targemad oleksite, on Stendersi kauplused Eestis:

* Tallinnas Rocca al Mare kaubanduskeskuses, Kristiine keskuse, Ülemiste keskuses ja Viru keskuses
* Tartus Tasku keskuses
* Pärnus Kaubamajakas
* Narvas Fama keskuses

Lisaks sellele saab nende kodulehelt kõiki tooteid ka online shopata ning pealehel vaatab mulle vastu ilus kiri "Hello! YES, we ship to Estonia!"

www.alfaparks.lv
Kodulehel ringi vaadates olen leidnud endale juba mitu must-have toodet, see on lausa haigus mul vist erinevate e-poodidega :D Aga kuna esimesed muljed Standersist on väga head, siis kindlasti räägin teile üsna pea mõnest uuest pereliikmest. Kas teie olete Standersi tooteid kasutanud ning kuidas rahule olete jäänud?

Päikest, nüüd kui seda juba on!

1 comment :

  1. Ma ei ole samuti varem sellest firmast kuulnudki, aga juba lõhnaelamuse pärast peaks vist ära proovima. Ma olen igasuguste tsitruseliste fänn, ma oleks kohe müüdud kui poes seda vist näeks. Olen kasutanud JOIKi greibi-mandariini kehakoorijat ja see on lihtsalt nii imeline - tõeline aroomiteraapia ja sile nahk ka veel! See oli vist suhkruga kui ma õigesti mäletan, mitte soolaga...igatahes oli väga õrn ja mõnus :)

    ReplyDelete