April 5, 2014

Macadamia Natural Oil - 6 toodet

Aastaid ja aastaid võitlesin oma kahuste, kuivade, lõhenevate, elektriliste ja lokiliste juustega. Oliiviõli maski tegemisel olin laisk (seda on üsna tüütu peale kanda ja pärast juustest välja pesta) ning kalleid šampoone-palsameid mu tudengi rahakott osta ei lubanud. Ja nii ma siis olin. Piinlesin. Käisin mitu korda aastas juuksuris, kus alati pea 5-10 cm maha lõigati, sest juukseotsad olid kohutavas olukorras. Ja sinna mu unistus pikkadest juustest kaduski. 

Ühel ilusal päeval otsustasin, et aitab. Mina tahan ka ilusaid juukseid! Ja siis pärast pikka uurimist-puurimist avastasin enda jaoks Macadamia Natural Oil tooted. Ning sellest ajast alates on mul tekkinud päris mitu lemmikut selle brändi toodet, milleta ma oma juukse protseduure enam ettegi ei kujuta! Ausalt, kuidas ma enne üldse hakkama sain?



Praegu on mul kokku 6 erinevat toodet, millest kolm on juustepesu abilisteks (šampoon, palsam ja mask) ning kolm on viimistlus- ja hooldustooted (2 erinevat õli ja kreem). Millised neist on minu aegumatud lemmikud ja milliseid ma võib-olla enam uuesti ei ostaks? Kohe räägin :)

PESU AJAL

1. Taaselustav šampoon (Rejuvenating Shampoo) - See on üks minu esimesi Macadamia tooteid, mille ma sain koos palsami ja pihustatava juukseõliga kunagi sünnipäevaks oma emalt. Minul on šampooni väikseim pudel (60 ml) ning olen kasutanud seda siis, kui on olnud kuhugi väljasõit (kellelegi külla, mingile paaripäevasele üritusele või puhkusele), sest seda pisikest pudelit on mugav kaasas kanda reisikotis. Nii palju, kui ma seda nendel harvadel kordadel kasutanud olen, on ta mulle üsna hea mulje jätnud. Pea peseb igatahes puhtaks! Kuna tegemist on parabeeni ja sulfaatide vaba tootega, ning minu juuksed on harjunud aastatepikkuse sulfaadi- ja parabeeniuputusega (häbi-häbi-häbi), jäid juuksed loputades veidi kahuseks. Pikemal kasutamisel oleks kindlasti tulemused paremad, aga seline kogemus mul kahjuks puudub. Minu juuksed hindavad toodet nii -  3*

2. Niisutav palsam (Moisturizing Rinse) - Ka see toode on mul pisikeses pudelis ning kehtib sama jutt, mis šampoonigagi - olen kasutanud mõned korrad kodust väljaspool. On inimesi, kes kiidavad seda toodet taevani. Mina kahjuks nende hulka ei sobi. Minu juuksed jäid pärast ikka üsna kahuseks ning pusad olid kerged tulema. Sellegipoolest on tegemist niisutava tootega ning elektri võttis see juustest ära küll. Ja mõnus kergelt magus Macadamia toodetele iseloomulik lõhn on sellel ka. Aga nähtavasti jään siiski oma John Frieda palsamite juurde ja jään truuks teistele Macadamia toodetele. Minule kahjuks ei sobinud :( Hindeks 2*

3. Süvahooldav mask (Deep Repair Masque) - Maskituub suuruses 100 ml on mu uusim liige Macadamia peres (õelt sain jõuludeks, aitäh sulle!). Toode sisaldab endas makadaamia-, pähkli-, argaania-, teepuu- ja kummeliõli, aaloed ja vetika ekstrakte. Vau. Ja öeldud on, et sobib ideaalselt kuivadele ja kahjustatud juustele. Ja nii see on! Tegemist on tõesti üliniisutava ja hooldava maskiga, mis loob juustele ka UV-kiirte eest kaitsva kihi. Ja see lõhn - mmmm! Kui te ei tea veel, kuidas Macadamia tooted lõhnavad, siis on see midagi magusa pähkli lõhna moodi. Väga iseloomulik ja meeldiv, igatahes. Minu juustega teeb see mask imet! Juuksed on pärast pehmed, siledad, elektrivabad. Ainuke miinuspool minu maski puhul on see, et kuna mask ise on hästi paks, siis ei taha see tuubi väääikesest augukesest hästi läbi tulla ning päris palju kulub jõudu juba libedate kätega selle tuubist väljasaamise jaoks. Aga see pingutus on tulemust väärt! :D Minu juuste üks lemmik - kindlad 5*



PÄRAST PESU

1. Pihustatav juukseõli (Healing Oil Spray) - Tegemist on minu kõige kauaaegsema lemmikuga neist toodetest, kuna šampooni ja palsami kõrval oli selle tulemusi kohe märgata. Kasutasin spreid pärast juuste pesemist rätikkuivadesse juustesse pihustamisega, erilist tähelepanu pöörasin juukseotstele. Ja oh sa imet - minu kahused elektrit täis juuksed olid juba pärast esimest kasutuskorda pehmemad, elektivabad ja vähem kahused. Super! Ning kasutada on seda ka ülimugav, lihtsalt pihustad juustesse ja ongi kõik. Lõhnab jällegi, i-me-li-selt, ning on õli kohta vedelama konsistentsiga. Kulub seda üsna vähe, minul on kasutusel praegu teine pudel (60 ml) ning hetkel enam seda nii palju ei kasuta (kohe räägin, miks). Aga supertoode on see sellegipoolest. Minu poolt 4*

2. Raviomadustega juukseõli (Healing Oil Treatment) - Nii, nii, nii. Kas te olete kiituslauluks valmis? See imeline juukseõli ongi põhjuseks, miks mu pihustatav juukseõli sai troonilt lükatud. Nüüd kuulub see jäägitult ja püsivat just sellele õlile. Põhjus on just selles, et see on tõeline õli - paks ja voolav ja veniv. Seda kulub üliülivähe peopessa (umbes sõrmeotsa suurune loiguke) ning on mu juustele tõeline kuld! Kui enne olid juuksed ka juba mõnusad, siis seda toodet kasutades mu juuksed lausa nurruvad. Nad on pehmed, siledad ning mis kõige tähtsam, TERVED! Nagu nimi ütlebki, on see tõesti raviv õli. Sattusin seda õli kasutama läbi õnne - võitsin Macadamia Facebooki lehel kaks 30 ml pudelit. Ning jumal tänatud selle eest! Olen seda juba soovitanud perele, sõbrannadele ja soovitan kõigile, kes on juukseõli otsingutel ja tahavad ka oma elutute juustega midagi ette võtta. Mind see tõesti aitas ja ei kujuta enam elu ilma selleta ette! Suurepärased 5+* 

3. Hooldav kreem (Nourishing Leave-In Cream) - Nagu iga Macadama tootega, on ka minu juustesse jäetav kreem (60 ml) hooldav, niisutav ja jätab juuksed pehmeks, mõnusaks. Mina olen kasutanud seda oma lokkide väljatoomisel niisketesse juustesse või pärast juuste sirgendamist veidi juustesse seda hõõrunud, et saada tõeliselt sile ja kaunis välimus. Võtab ära igasuguse säbrulise-kahulise mulje ning on samal ajal juustele hea. Kreem on maskile sarnaselt hästi paks ning seda kulub hästi vähe. Mul on see olnud pool aastat ning käega raputades on tuub ikka kõvasti veel täis. Igapäevaselt ma seda ei kasuta, pigem just kuhugi välja minnes ja end tõeliselt sättides. Jällegi, üks lemmikutest 4*

* * *

Nagu näha, ei ole ma absoluutselt kõigi Macadamia toodetega sajaprotsendiliselt rahul, kuid pikemaajalisema kasutamise puhul võib mu arvamus veel muutuda. Kuid raviomadustega juukseõli, mask ja hooldav kreem on sellised, mida soovitan küll kõigil vähemalt korra proovida. Tean, et mul on veel mõned Macadamia tooted proovimata (juukselakk, kammid ja paar šampooni), aga olen nende suhtes optimistlik! Ning te vaid vaadake, kui ILUSAD nende toodete pakendid välja näevad! :) Kuidas teie kogemused Macadamia toodetega olnud on - positiivsed või negatiivsed? Milliseid tooteid te proovinud olete või milliseid proovida tahaksite?

Päikest!

No comments :

Post a Comment