April 15, 2014

TOP3 favorites & disappointments / Maarja-Liisa

Alates tänasest hakkab iga kuu 15. kuupäeval mu blogis ilmuma postitus "TOP3 favorites and disappointments", kus sõna hakkavad võtma hoopis mu head sõbrannad. See on koht, kus saate lugeda nende hetke või läbi aegade kõige lemmikumatest ilutoodetest. Ning muidugi ka nendest, mis ei ole neile erinevatel põhjustel sobinud. Enjoy! :)


Esimeseks TOP3 tutvustajaks on minu sõbranna Maarja-Liisa. Teame üksteist alates aastast, mil tuli esmakordselt kokku legendaarne Spice Girls (mida me mõned aastad hiljem koos muidugi fännasime!). Tema on naine, kellele on antud KÕIK - välimus, tarkus, hea süda, iseloom. Samuti on tal imearmas kass Miia! Maarja-Liisa on hetkel lõpusirgel oma farmaatsia õpingutega ning seda kaunist neiut võib kohata Tartu kaunites kohvikutes ning mõnikord ka tantsupõrandatel ;) Ja kuidas ta küll NII ilus on? Kohe saame teada.


TOP3 Lemmikud

#1 Escada, Rockin Rio EDT

See lõhn paneb minu päeva totaalselt särama! Kindlasti on tegemist suvise lõhnaga, kuid minu kapikese peale jõudis see eelmise suve lõpus ning kasutasin seda edukalt ka sügisesel-talvisel hooajal. Miks mitte ka veidi külmemasse aastaaega veidi päikest tuua. Mulle meeldib selle lõhna juures puuviljade värskus ja õrn magusus selle juures.


#2 Macadamia, No Tangle Pre-Styler

Minu esimene toode Macadamia sarjast! Sisaldab makadaamiapähkli õli ja argaaniaõli. Tegemist on silendava pusadevastase hooldusega ning mis mulle selle juures kõige enam meeldib - see kaitseb juukseid ka kuumtöötluse ajal. Kasutan seda spreid kohe pärast pesu ja ka vahetult enne juuste sirgendamist. Juuksed muutuvad siidiselt pehmeks! Olen seda toodet juba mõnda aega igapäevaselt kasutanud ja ma tunnen, et see tõesti niisutab mu juukseid sügavuti. Toode lubab, et “hooldab juukseid seestpoolt, taastades nende tervise ja loomuliku sära” ning minu arvates täidab see küll oma eesmärgi ja rohkemgi veel.


#3 L'Oreal Paris, Ideal Fresh Skin Perfecting Purifying Toner

Minu üks lemmikumatest puhastavatest toonikutest näole. Väga mõnusa koostisega kerge toonik, see ei koorma näonahka ega kuivata seda. Jätab näonaha pehmeks ja on värskendava toimega. Meigi eemaldamiseks jääb see veidi nõrgaks, kuid igapäevaseks kasutamiseks ebapuhtuse eemaldamiseks näost on see ideaalne. Mis mulle veel meeldib on see, et see sisaldab ka antibakteriaase toimega salitsüülhapet, see on parabeenivaba ja hüpoallergiline. Sisaldab ka alkoholi, kuid sellest saab aru alles siis, kui pakendi pealt selle välja loed. See ei kuivata nägu absoluutselt, vaid jätab selle hoopis pehmeks ja mõnusaks.



TOP3 Pettumused

#1 Oriflame, HairX Pure Balance Dry Shampoo

Kindlasti kõige suuremat pettumust valmistanud iluost. Raske on selle toote juures leida midagi, mis mulle meeldiks. See ei anna juustele puhtamat ja värskemat välimust, kohevust samuti mitte. Peale selle on seda peaaegu, et võimatu juustest välja kammida. Isegi väikese koguse kuivshampooni pihustamisel jäävad juuksejuured hallikat tooni ning kammimine seda ei paranda.


#2 Avon, Luxe Miracle Perfecting Foundation

Väga ilusa disainiga toode, kuid kahjuks toode ise valmistas mulle pettumuse. Kreem on väga halva püsivusega, juba mõne tunni möödudes tuleb seda kohendada. Ilmselt sõltub see kindlasti nahatüübist, aga minu nahale see väga ei sobi. Tulemus ei jää väga loomulik ja kreem teeb näonaha raskeks. Kreem ei ole väga vedel ja see imendub praktiliselt koheselt, mistõttu on seda väga keeruline ühtlaselt kogu näole laiali määrida.


#3 L’Oreal, Nude Magique BB Powder

Väga kaunis lillas pilkupüüdvas pakendis 5in1 BB puuder. Pakendil on kirjas, et ühildub nahatooniga, läikevaba, 100% sametine tulemus, nähtamatu katvus ja 24h niisutav. Niisutavat toimet ma sellel puudri juures veel täheldanud ei ole. Iluvigasid see puuder ei kata, kuid läikevaba näo võib seda puudrit kasutades tõepoolest saada. Tulemus jääb pigem matt kui sametine. Olen veidi pettunud, kuid ilmselt on selle põhjuseks lihtsalt liiga suured ootused antud tootele.

* * *

Selliseid iluprodukte võite siis tema meigikotist kas kindlasti või kindlasti mitte enam tulevikus leida. Rockin Rio koha pealt nõustun sajaprotsendiliselt, minul hetkel teine pudel kasutusel ja hakkab kahjuks otsa saama - tuleb osta kolmas! Kuidas teile selline postitus meeldib? :) Ja mis tähtsam, who's next?


Päikest!

2 comments :

  1. Minu jaoks on alati sõbrannade meigikoti sisu väga huvitav :D Peab ka ikka Macadamia sarja ära proovima lõpuks. Selle L'Oreali puudriga on mul sellised vastakad tunded. Ma ei saa aru, kas see meeldib või ei meeldi. Midagi erilist tõesti pole, aga minu arust on sametine küll :) Minu arvates on hoopis L'Oreali BB kreem tõeline pettumus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen ka alati üks suur uudishimu, mis puudutab teiste meigikotte! Ma ei tea miks, aga nii põnev on teada saada, mida teised kasutavad :) Ja Macadamiat tõesti soovitan kahe käega! Maarja-Liisa ostis ka enda esimese toote vist Triinu ja minu soojade soovituste ja kiidulaulude tulemusena. Loodan, et sa ei pea pettuma ;)

      Delete