April 4, 2014

Review / Avoni kevadine tellimus

Pean tunnistama, et olen alati sügaval südames olnud tulihingeline Avoni fänn. Võib-olla on asi selles, et minu esimesed meigitooted olid ka kõik Avoni omad (naabritädi oli Avoni konsultant ning meie 3-liikmeline naispere oli alati tema püsikundeks). Võib-olla on asi ka selles, et ma ei ole pidanud siiani mitte üheski Avoni tootes pettuma. Võib-olla on asi hoopis heas hinna-kvaliteedi suhtes? Ma ei tea, kindlasti kõigist neist miskit. Aga ütleme nii, et olin enam kui rõõmus, kui sain teada, et üks mu parimaid sõbrannasid oli ka Avoni esindajaks hakanud. "Jipikajee" hüüdis mu süda ja "Oh no!" hüüdis mu rahakott. See selleks, nüüd sain nädal aega tagasi kätte oma kevadise tellimuse ning tutvustan teile oma uusi "pereliikmeid".


Vasakult alustades on esimeseks uustulnukaks Anew Vitale päevakreem 25 SPF. Kreem on pakendatud väga ilusasse roosakate toonidega klaaspotsikusse. Kreem ise on valge ning lõhn meenutab mulle hirmsasti mingit iluprodukti, aga ma ei ole suutnud nädalaga veel välja nuputada, mida. On nagu midagi Garnier šampoonide lõhna sarnast. Võib-olla lõhn ongi ainuke asi, mis mind häirib selle kreemi juures (natuke liiga intensiivne mu jaoks, olen harjunud üsna lõhnatute kreemidega). Aga see on ka ainuke miinus! :) Sest kui mu eelmine kreem (Elizabeth Ardeni Intervene 15 SPF, arvustus SIIN) oli üsna tugevalt niisutava koostisega ja jäi nahale läikiv, siis selle kreemiga on teine lugu. Kui esimest korda seda hommikul peale kandsin, võtsin tavapärase sõrmeotsa suuruse tõmbe kreemipurgist ning kandsin selle näole. Ja see imendus nahka nagu imeväel! Ma ei tee nalja, see kreem tõesti imendub väga ilusasti nahka ja ei jää üldse rasvane või läikiv - kanna meik sinna peale kasvõi kohe! Ja nii ma seisin seal peegli ees ja ei suutnud ära imestada, kui mõnus mu nahk jäi. Kreemi tutvustuses on selle kohta veel kirjutatud, et see kreem "ergutab tuhmi ja väsinud nahka. Sisaldab Pro-Energy kompleksi, mis tugevdab naha tekstuuri. Aja jooksul vähendab peeneid kortse, ahendab poore ning kaotab täielikult väsimusjäljed nahalt. Nahk näib kui uuestisündinud." Kortsukeste kohta ma ei oska veel midagi öelda, ehk paari kuu pärast. Aga siiani - 5*

Järgmiseks tutvustan teile oma aegumatut lemmikut -  Solutions'i Truly Radiant tooniv ja korrigeeriv kreem 20 SPF. Põhjus, miks see kreem mulle umbes 4 korda varem ostes meeldinud on, peitub kreemi üliväikestes toonivates terades. Nimelt annab see kreem näole kerge päevitunud jume, mis on talvis-kevadisel hooajal vägagi teretulnud meie kahvatutele nägudele. Samuti, nagu nimigi juba reedab, aitab kreem ühtlustada ja korrigeerida näotooni. Samuti on varakevadise tugeva päikese kaitseks kreemis ka päikesekaitsefaktor ning miks mitte seda näole kanda ka suvel randa päevituma minnes. Kreemi on väga mõnus näole kanda, nägu jääb niisutatud, särav ja jumekas (ettevaatust valgete riietega, võib ka määrida!) Kreem on mulle meelepäraselt üsna aimatava lõhnaga ning pakendatud mugavasse ja kaunisse pakendisse. Ilma pikema jututa  - 5*

Lauvärvi aluskreemi soetasin endale mitmete ilublogijate soojade soovituste tulemusena. Kuna jällegi, igapäevaselt ma lauvärve ei kasuta, ei ole ma saanud seda rohkem kui kahel korral kasutada. Aga siiani on muljed ainult head. Aluskreem lubab "aitada silmameigil kauem peal püsida ning sobib ka silmapliiatsi alla" ning mu lauvärvid tõesti püsisid paremini oma koha peal, ei hakanud pudenema või hajuma. Kreem on väikese klaaspugi sees ning tooniga light beige. Mina kandsin kreemi silmalaule sõrmeotsaga vaikselt tupsutades ning see ühtlustus oma nahatooniga väga kenasti. Lühikese kasutusaja järel - 4*

Olen nüüd juba tükk aega olnud uute lõhnade otsingul, kuna mu praegused hakkavad kohe-kohe otsa saama. Kuna ühes kataloogis sai lõhnaproovi abil tutvuda ühe mõnusa suvise lõhnaga, ongi minu uusimaks lõhnaks Femme edp 50 ml. Kataloogis oli "lehte hõõrudes" see lõhn väga DKNY Fresh Blossomi sarnane - kergelt magus, värske ja veidiveidi mõrkja alatooniga. Kui mul on valida, kas ostan 30 ml DKNY 30 eur eest või 50 ml Femme 15 euro eest, ei olnud otsust raske teha. Aga ma sain kerge šoki, kui lõhna endale esimest korda peale lasin, sest see oli oiiiii kui magus. No kohe läägelt magus. Ehmatus oli päris korralik, kuid õnneks see oligi vaid esimene efekt, naha peal muutubki lõhn veidi kergemaks ja õige veidi mõrkjamaks. Kuid ausalt öeldes on see üks kõige magusamaid lõhnasid, mis mul olnud on. Aga ma olen juba ära harjunud ja hakanud seda vaikselt armastama. Lõhn ise on õrnroosa värvusega ning imeilusas teemanti kuju imiteerivas klaasist pudelis. Kahjuks ei püsi ainult kork väga tugevasti peal ning sellest esimesed korrad pudelit tõstes jõudsin juba seda maha kukutada. Lesson learned, nüüd tõstan pudelit ennast. Sellele magusale suvalõhnale annan hinnanguks 4*

Viimase tootena sain Ultra Colour Absolute Lipstick proovitoote, toonis Fresh Fig. Kuna olengi nüüd juba uute huulepulkade otsinguil, siis miks mitte tellida endale Avonist enne sample'id, proovida neid ja siis osta täissuuruses toode. Huulepulk on kaunis punakas-roosas toonis ning kergelt sädelev. Huultel jääb pehme ning on jällegi niisutava toimega (juhei!). Hetkel pole pikemaajaliselt seda huulepulka veel katsetanud, niikaua hinnanguks 4*

* * *

Olen oma kevadiste ostudega väga rahul ning haun juba kurjasid plaane järgmisteks kataloogi-shopinguteks. Kuidas teie oma Avoni toodetega rahule olete jäänud? Kas olete ka mõnda neist toodetest proovinud?

Päikest!

6 comments :

  1. Täiendan su Avoni varusid alati hea meelega :) Olen samuti Solutions'i Truly Radiant kreemist vaimustusest ja ilmselt proovin lähiajal ka Anew päevakreemi (või öökreemi) ära!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juhuu, mul on hea meel, et sulle ka see kreem meeldis. Triinu juba ka ütles, et nad Liisiga katsetasid ja nad on ka rahul :)

      Delete
    2. Jaa! Jäi näol väga kerge ja mõnus :)

      Delete
    3. Tead, ma lausa hoidsin veidi hinge kinni seoses selle soovitusega, sest näonahad on igaühel täitsa erinevad. Mis sobib ühele, ei pruugi sobida teisele. Aga mul on superhea meel, et teile see sobis!

      Delete
  2. Mul käivad nii Oriflame kui Avon, aga Avon ikka kõvasti suurem lemmik. Eriti meeldivad mulle Avoni ripsmetušid. Odavad, ei pudene, ei lähe laiali. Üli hea hinna-kvaliteedi suhe mu arust. Eriti meeldib superSHOCK. Aga just sain kätte selle uue sinise Aero Volume'i ja see on ka täitsa okei :) Pigem küll pikendav kui volüümiandev, aga teise kihiga saab volüümi ka kätte. Igal juhul eelistan neljaeurist ripsmekat 16. eurisele MaxFacori omale, mille ma muidu soetaks. Kui parim enne läbi saab, pole kahju uut ka muretseda :)
    Ja mulle väga meeldib su blogi! :) Ootan uusi postitusi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere Jane! :) Jagan sinuga vaimustust seoses Avoni ripsmetuššidega. Kunagi 3-4 aastat tagasi oli mu lemikuks Avoni SuperExtend Mascara (ei pudenenud, ei jäänud ripsmetel tükki). Aga kuna see võeti mingi aeg kataloogidest müügilt ära (nuuks!), pöördusin just ise tagasi MaxFactori ripsmetušši juurde :D Sul on õigus, 16 eurot on tõesti naeruväärselt palju selle eest maksta, kuid mina soetangi seda endale vaid soodukate ajal (näiteks sõbrapäeval oli Kaubamajas kaks ühe hinnaga seda müügil!) Ning MaxFactor ei vea ka mind kunagi alt!
      Aitäh sulle, nii hea on positiivset tagasisidet saada millelegi, mida mulle meeldib teha! :)

      Delete