March 31, 2014

Review / Minu huulepulgad

Kahjuks ei ole minu igapäevane töö selline, mis nõuaks meigitud nägu ning sealjuures ka punavaid huuli. Kuid iga väike ja suuremat sorti tüdruk ihkab ikka oma meigikotti mõnda huulepulka, mis peale kandes terve näo särama lööks. Ja minul on neid hetkel neli. Kaks neist uhiuued ning kaks sellised, mis hakkavad varsti kahjuks otsi andma.

Kuna mind on õnnistatud üsna pikkade ja kaarjate ripsmetega, olen meikides enamast just silmadele rõhku pööranud. Nüüd umbes kaks aastat tagasi tahtsingi vaheldust ning siis sai soetatud alles oma esimene huulepulk. Jah, lugesid õigesti! Alles kaks aastat tagasi :) Seega olen veel üsna algaja huulepulga kandja ning tihti ununeb nende olemasolu meikides sootuks, nuuks. Või siis nagu ma juba ütlesin, igapäevaselt neid ei kasuta. Aga siin nad on:



1. Avon, Moisture Seduction huulepulk, värv Garnet Shimmer - See on siis minu esmalaps ning samuti ka kohe esimene armastus huulepulgamaastikul. Mul läks hästi, you can say :) Tahtsin esmeseks huulepulgaks kohe midagi punakat, aga ei midagi kärtsu. Kuna olin ema Moisture Seductioni juba enne proovinud (temal toon Mocha Plum) ja see tundus huultel hästi pehme ja niisutav, saigi valik kiirelt tehtud. Garnet Shimmer on selline õrnalt-õrnalt sädeleva koostisega heledamapoolne veinipunane. Ning mis mulle Moisture Seductionite juures eriti meeldib, on nende koostis - huulepulgad näevad välja naljakalt siiru-viirulised, aga seda sellepärast, et neis on ka niisutava palsami triibud sees. Seega samal ajal ilus välja nähes niisutab see huulepulk ka su huuli. Lihtsalt suurepärane! Ning see on tõesti huultel hästi mõnus ja pehme, samas ei kulu üldse ülehelikiirusel maha. Olen tõesti siiani ülirahul :) Teiste Moisture Seduction toonidega saad tutvuda Avoni koduleheküljel SIIN

2. Avon, Perfect Kiss huulepulk, värv Pink Wink - Kui esimest korda huulepulga enda tegelikku värvi nägin, pidin pükstest välja hüppama. Esimene reaktsioon oli: "NII ROOSA!" Ning see tõesti on roosaroosaroosa värv, õrnalt fuksia ja neoonikas. Aga huultele kandes imeilus, märkamata igatahes seda kandes ei jää! Kindlasti mu kõigist huulepulkadest ka kõige suurema pigmendisisaldusega. Sellega värvides huuled juba värvita ei jää ning püsivus on ka väga hea! On samuti kreemja koostisega, ei jäta huuli väga kuivaks (sisaldab naturaalseid õlisid), aga Moisture Seduction huulepulkadele jääb siiski niisutava faktori osas alla. Aga samas, kas huulepulkade eesmärk ongi niisutada või värvida huuli? Ja seda teist teeb ta kindlasti. Eesti Avoni lehel ma infot selle kohta ei leidnud, aga UK kodulehelt saad uurida selle huulepulga kohta SIIT

3. Avon, Moisture Seduction huulepulk, värv Tangerine - Jah, mul on neid kaks :D Pärast avastust, et mu esimene armastus hakkab otsa saama, oli vaja ruttu juba ette uus muretseda (koos Pink Winkiga). Seekord siis tooniks Tangerine - pigem oranzika-heleroosa alatooniga mõnus huulepulk, mis ei karju huultel. Kannatab päevavalgust ka :) Sellel suvel saab kindlasti olema üks lemmikutest (mm, päevitunud nahaga on kindlasti veel eriti ilus...)

4. BeYu, Star Lipstick huulepulk, värv Nude Rose (73) - See on ka juba vana tegija mu meigikotikeses. Sattus mu ostukorvi kunagi Levelzone'is järjekordset sisseostu sooritades. Otsisingi endale tegelikult mõnda nude-toonis huulepulka, mida saaks igapäevasemalt ja ka päevasel ajal kanda. Ning nude see tõesti on - kerge sädelusega mõnus beežikas-roosa huulepulk. Ning ma ei tea, kuidas nii on sattunud, aga on jällegi kerge niisutava toimega ja jääb huultel pehme ja mõnus. Ei torka kohe silma ja on jällegi kevad-suvel mu nr 1 huultel. BeYu kodulehel saad neist huulepulkadest lähemat aimdust SIIT



Siin nad nüüd siis olid, kõik neli. Ise olen küll uhke oma kollektsiooni üle, kuigi tulevikus tahaksin kindlasti midagi lillaka ja päris punase-punase alatooniga ka proovida. Milline minu huulepulkadest teile kõige rohkem meeldib või huvi tekitas? 


Päikest!

No comments :

Post a Comment