March 10, 2014

A girl can wish / Pink edition

Tean, et paljud naised/tüdrukud on võtnud endale pähe mingi eelarvamuse, et roosa on vaid väikeste tüdrukute või megabeibede värv ning seetõttu käivad ringiga mööda kõigest, mis on vähegi seda värvi meenutav. Mina aga kuulun nende hulka, kes salaja armastavad roosat! Olen hinges väike printsess, kellel on peas kroon ning jalas kristallkingad :) Täna sai see printsess minust võitu ning siit tuleb minu esimene wishlist kõigest, mis annab roosa mõõtme välja.




1. Too Faced, Snow Bunny Luminous Bronzer. Päikesepuuder imeliselt kosmeetikafirmalt nagu Too Faced. Armusin neisse, kui mu õde ostis endale selle firma meigipaleti. See päikesepuuder sisaldab ka valguspeegeldavaid osakesi, seega jääb näole imeline "kuma". Ei oska sõnadesse panna, see on imekaunis näol (eriti meie kliimas külmemal perioodil, kuna on väga hele bronzer; sobib ka väga heledale nahale ja jääb loomulik).

2. Roosad kõrvarõngad. Hetkel otsin enda kollektsiooni just väga lihtsaid, aga elegantseid kõrvarõngaid. Väga ilusad on näiteks eestimaised Pi-Ret ehted (koduleht SIIN).

3. Ted Baker kosmeetikakott. Kosmeetikakotte ei saa kunagi olla liiga palju. Seda eriti, kui need näeved välja NII HEAD, nagu Ted Bakeri omad seda on! Mmm, sisemus hakkab kohe nurruma!!! Kahjuks on need päris kallid meie poodides (müüakse ka Kaubamajas), aga võib-olla kunagi...

4. Yves Saint Laurent, Rouge Volupte' Lipstick. Ma ei tea miks, aga ma olen alati arvanud, et kunagi olen ma ühe naeruväärselt kalli, aga samas kvaliteetse ja oi kui ilusa disainiga huulepulga omanik. Need lausa karjuvad glamuuri järgi! Ja pole teisi enimmüüduimaid ning armastatumaid huulepulki ilumaailma maastikul, kui seda on YSL omad. Jällegi, nurr!

5. Fossil käekell, roosa kullaga. Olen olnud päris pikalt juba oma unistuste käekella otsingul ning lõpuks olen pidama jäänud Fossili käekellade juurde (kuna Michael Kors on way out of my league, nuuks). Need on kvaliteetsed ning, mis kõige tähtsam, üliilusad! Roosa kulla juurde jäin pidama just seetõttu, et mu kuldehted on kõik kerge punaka alatooniga ning nähtavasti selline iludus mu käel oleks vaid täiuslik lisa mu praegusele kollektsioonile! Hetke suurim favoriit sellest valikust! :)

6. DKNY, Be Delicious Fresh Blossom edp. Kunagi 5 aastat tagasi oli see lõhn mu emal ning juba siis käisin salaja seda enda peale laskmas. Ülimalt värske, lillelõhnaline kevad-suvine lõhn, mis ei ole liiga magus ega liiga vürtsine. Täpselt paras, täpselt minulik!

7. Real Techniques, Blush Brush. Olen täiesti Real Techniques usku pärast seda, kui olen olnud ligi aasta selle brändi powder brush'i omanik. Väga mõnusad, tihedad ja pehmed pintslid. Hinnatud väga paljude meigikunstnike seas. Kuna mu praegune pintsel hakkab otsi andma ning langetab jõudsalt karvasid, siis ma arvan, et ei lähe kaua aega mööda enne mu arvustuse postitust just selle põsepuna pintsli kohta.

8. Too Faced, Full Bloom Powder Blush. Nagu näha, ei saa ma üle ega ümber Too Faced toodetest (ja see on alles algus!). Ostsin sama põsepuna õele eelmine aasta sünnipäevaks ning sain enne seda "degusteerida" I.L.U. kaupluses, kus kosmeetiku abiga just selle põsepuna välja valisin. Jääb, jällegi, väga loomulik ning kauni kumaga, mitte sädelusega (nagu mu praegune põsepuna seda teeb). 

* * *

Pärast kokkuvõtte tegemist on veel suurem kihk hakata online-shoppama, kuid praegu üritan veel end taltsutada. Kas mõni neist toodetest tekitas teis suuremat uudishimu ka või on kogemusi mõnega neist? Mis teie praeguses wishlist'is on? Ootan teie kommentaare suure huviga! :)

Päikest!

2 comments :

  1. Väga mõnus valik :) Too Faced päikesepuuder on kindlasti üks asi, mida tahaks proovida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult on päris keeruline valida Too Faced päikesepuudrite hulgast endale seda kõige lemmikumat, kuna neil on lihtsalt nii mõnusalt suur valik neid! Ja pea kõigil on valgustpeegeldavad osakesed sees :)

      Delete