March 14, 2014

Review / Teepuuõliga näohooldus ja imekreem

Ongi käes mu esimene arvustustega blogipostitus. Seekord valisin hinnatavateks toodeteks kaks teepuuõli sisaldavat komedoonide ja vistritega võitlevat näohooldustoodet ning siiiiis *trummipõrin* kurikuulsa, armastatud, igatsetud ning pea kõigi maailma muredega võitleva Elizabeth Ardeni kaheksa tunni kreemi! Hoidke oma meeled ärksad ning hakkame aga pihta!


Esimesena tutvustan teile apteekides leiduvat Australian Bodycare jahutavat vistrikupulka, mis sisaldab endas, üllatus-üllatus, looduslikku antiseptiliste ja antibakteriaalsete toimetega teepuuõli. Need, kes teepuuõliga juba sina-peal on, teavad seda iseloomulikku vänget lõhna väga hästi ning paljudele ei meeldi see kohe üldse (näiteks mu elukaaslasele Juhanile, kes selle peale nina kipub krimpsutama). Samas on teepuuõli tõesti super omadustega ning seda sisaldav vistrikupulk ei ole mingi erand. Pulga otsas on roll-on otsik, mis muudab vedeliku kandmise soovitud kohale ülilihtsaks ja mõnusaks - ei pea oma näppe kuhugi sisse toppima :) Minu üllatuseks jääb see vedelik nahale veel päris tükiks ajaks, kuna ongi veidi õlise konsistentsiga. Seega peab pärast selle nahalekandmist endale meenutama, et ei läheks kohe kodust välja, otsa ees läikiv laiguke. Aga kas imepulk toimib ka? Jah, minu puhul küll, aga samas olen kasutanud lihtsalt puhast teepuuõli ka oma punnikestel ning see mõjub samahästi, kui mitte paremini (tugevam ja puhtama sisaldusega). Saab 4 punkti 5st.



Järgmine teepuuõli ning ka nõiapähklipuu ekstrakti sisaldav imetoode on T-ZONE ninapuhastusplaastrid. Kokku on karbikeses 6 plaastrit, mis tuleb kanda veega niisutatud ninale, hoida seal kuni täieliku kuivamiseni (ehk kivistumiseni, ca 10 min) ja siis nina pealt tasakesi maha tõmmata. Just see eemaldamisprotsess võib tunduda üsna brutaalne, kuna see plaaster kleepub päris tugevasti naha ja komedoonide (!!!) külge kinni ning seda ära tõmmata võib olla veidi valus. Seega soovitan õigeveidi plaastrit uuesti niisutada ja siis see ära võtta. 

Ja mis on tulemus? USKUMATU! Kui ise ei teaks, ei usuks. Plaastrit lähemalt vaadeldes näed seal pisikesi täpikesi üksteise kõrval reas, mõned suuremad ja väiksemad - need on ju mu komedoonid, mis alles hetk tagasi nina peal olid! Ja nina on visuaalselt palju puhtam, isegi lähemalt vaadeldes jäävad väikesed augukesed alles (seega samal päeval kuhugi välja minnes ei soovita seda väga teha, muidu oled nagu punase ninaga Ruudolf). Aga ma olen viimaste aastate jooksul neid plaastreid armastama hakanud! Jah, komedoonide konkreetne väljatõmbamine nina pealt on suht julm, aga olgem ausad - tõhus. Ja seda protseduuri ei pea väga tihti kordama ka, olen max kaks korda kuus seda teinud. Neid plaasterid on tegelikult müüa ka spetsiaalselt lõuale ning otsmikule (siis on teistsuguse kujuga), aga isiklikult on mind häirinud nina pealsed täpikesed kõige rohkem ja neid pole ma veel proovida tahtnud. PS: karbi pildil on plaaster liiga kõrgele asetatud, plaastri alumine äär võiks kohtuda ninaotsaga. 5st punktist 5, tasub osta küll!



Ning siis, ning siis - Elizabeth Ardeni Eight Hour Cream, Skin Protectant (eestlastele tuntud kui 8 tunni kreem). Tegemist on siis legendaarse nahka kaitsva ja parandava kreemiga. Aitab erinevate ärrituste, punetuste, põletuste, põletike, kareduste (ja saja muu asja) vastu. Nagu ma ütlesin, on tegemist imekreemiga! Oma konsistentsilt on ta üsna paks, kleepuv, oranž kreem, mis jääb nahale kandes üsna rasvane, aga seda ju tõeliselt sügavalt niisutavad kreemid peavadki tegema. Naljaks lugu on aga kreemi lõhnaga. See on üsna... huvitav. Ütleme siis nii, et kui mu ema esimese 8 tunni kreemi soetas, et oma huuli sellega niisutada, sai see kreem isa poolt hüüdnime "haisukreem", mis on jäänud meie peres sellele siiani külge :D Ja põhjusega! Ise olen sellega juba harjunud, kuid seegi vajas tükk aega. On üsna selle lõhnaga, kuidas lõhnavad vanaemade arstikappide sisud, kus on alates 1960st aastat kuni tänapäevani erinevaid ravimeid ja kreemikesi. Aga mind see lõhn ei heiduta, on mind sadu kordi aidanud erinevate väga kuivade kohtadega, lõhenevate huultega, kriimustustega, putukahammustustega. See on tõeliselt universaalne kreem ning ka kreemi tuntusele vastava hinnaga... Sellegipoolest, minu poolt kindlat 5 punkti 5st!



* * *

Kindlasti on veel sadu ja tuhandeid imetooteid punnikestele, punetustele ja kõigele, mis meid näos vahepeal kiusavad. Millised on teie ime- ja lemmiktooted nende tüütustega võitlemiseks? Kas teepuuõli on ka teie näohooldustoodete üks tõhusamaid komponente? Ning kõige lõpuks jagan teiega ka oma viimaste päevade suurt armastust. Võib öelda, et olen seda laulu kuulanud one-too-many-times, aga ikka ei saa küllalt! Nautige :)

Päikest!

Christina Perri - Human

No comments :

Post a Comment