March 23, 2014

Review / Vestige Verdant näomask

Üks toode. Kümned naiste ajakirjad reklaamivad seda. Sajad naised on proovinud ja armastavad seda. Tuhanded naised ihkavad seda? Mis on see "imetoode", milleta paljud enam ei kujuta oma iluprotseduure ette? :)

Mul on au teile esitleda Eesti oma kosmeetikafirma Vestige Verdant orgaanilist bioaktiivset näomaski! (Huhh, nüüd saan natukene vabamalt hingata.)

Olin sellest palju kuulnud, palju lugenud ning ei suutnud uskuda, et tõesti üks mask Eesti kosmeetikafirmalt võib niipalju elevust tekitada. Seega, kui Kaubamaja reklaamis, et Vestige Verdant toob Kaubamaja turule ka selle imemaski ning välja loositakse kaks maski kõigi postituse kommenteerijate vahel, ei mõelnud ma kaks korda. Kommenteeritud sai ja minu suureks üllatuseks saingi ma nii selle imeilusa karbikese omanikuks! Aitäh Kaubamajale selle loosimise eest! :)

Kui aus olla, siis seisis see mask mul kinnises kiletatud karbikeses ligi kolm nädalat. Mul oli nagu mingi aukartus või pelgasin ma natukene selle proovimist, kuna alateadvus kinnitas mulle pidevalt: "No kuule, see on kõigest üks mask!" Aga kas ikka on?


Vestige Verdant kodulehelt võib leida, et 100% loodusliku koostisega näomask:
* Hoiab naha nooruslikuna
* Sügavpuhastab ja niisutab
* Parandab naha tekstuuri ja turgutab vereringet
* Tervendab allergilist ja ülitundlikku nahka
* Leevendab naha rasusust ja aknet
* Värskendab ja maandab stressi
* Pärsib vähirakkude teket, taastab pH-taseme
* Ei sisalda kunstlikke aineid ega allergeene



Olin ausalt öeldes üsna skeptiline, kuna ma olen alati arvanud, et tooted, mis lubavad teha mitut asja korraga, ei ole üheski neis asjades tegelikult hea. Nagu näiteks elektroonikafirmad, mis teevad telefone, pesumasinaid, külmkappe jne. Kuid kuna olin tõesti kuulnud nii palju häid sõnu, võtsingi selle karbi täna lõpuks kätte ja tegin lahti.


Karp ja näomaski purk näevad tõesti välja väga elegantsed ja stiilsed. Valge-must kombinatsioon on nii ilus! Mask ise on tumetume pruun ja täiesti lõhnatu. Maski tekstuur on väga pehme, meenutab natukene savi ning on väga tihke ja libe. Minu jaoks oli uudne see, et seal olid tõesti nagu mingid murutükid vms sees, aga ju see ongi koostises leiduv botaaniline mass.

Alguses proovisin maski pestud ja kuivatatud näole kanda pintsliga, kuna eelnevalt maski katsudes ei tahtnud see hästi küünte alt ära tulla. Aga pärast otsmiku katmist viskasin pintsli käest ja askeldasin edasi ikkagi sõrmedega.

Juba pärast 3 minutit oli tunda, kuidas näonahk hakkas natukene kihelema ja kipitama. Mida aeg edasi, seda rohkem. Ma ei ole kunagi midagi sellist tundnud, umbes sarnane tunne kui pipraplaaster talla all hakkab kuumama. Lõpuks hakkas see mind juba häirima natukene ja umbes 8ndal minutil hakkasin seda maha loputama. Sellega sai ka muidugi nalja :) Kuna mask oli ilusti kuivanud, pidin seda ennem veega niisutama, et see lahti tuleks naha küljest. Loputades nirises must mask mööda mu kaela alla, juuksepiir oli üleni maskiga koos ning kraanikauss samuti. Järgmine kord olen targem - nähtavasti on seda lihtsam dušši all maha pesta :)

Ja tulemus? Vau. Tõesti, vau. Mu nahk oli kohe pärast kuivatamist nii pehme ja mõnus. Ning kui tavaliselt pärast maske haaran kohe näokreemi järele, siis seekord polnudki seda vaja. Mu näonahk ei ole siiamaani kiskuma hakanud ja on väga mõnus.

Kuna see oli alles mu esimene kord, ei märganud ma küll kohe ime-efekti, aga kavatsen seda kindlasti edasi kasutada ja siis saan teile teada anda, kas imemask teeb ka imet :) Ma ei tea, kas ma ise oleks seda väljaminekut teinud, kuna 200ml näomask maksab krõbedad 39 eurot... Aga mul on hea meel, et õnn mulle naeratas ja saan seda nüüd veel tükk aega kasutada.

Vestige Verdant näomaski kohta loe lähemalt kodulehelt: http://www.vestigeverdant.com/et

Päikest!

No comments :

Post a Comment