March 16, 2014

Iga katkine vana on parandatult nagu uus!

Viimase kahe nädala jooksul suutsin ma kahel korral saada kas eriti õnnetuks või vihaseks enda peale, sest suutsin ära lõhkuda kaks käevõru. Üks neist oli mu eriline lemmik, lehemotiiviga, ning teine oli mõnus puidust käevõru (kunagi ühelt Maarja laadalt ostetud), millega armastasin tööl tihti käia. Te ju teate küll seda tunnet, tüdrukud, kui mõni järjekordne ehe katki läheb :(

Mina igatahes selle olukorraga leppida ei kavatsenud ning haarasin ohjad enda kätte! Uurisin ja puurisin natukene, mis nende ehetega siis juhtunud oli. Tuli välja, et kõiges oli süüdi kumm, mis oli kas lihtsalt eriti hõredaks kulunud või mõne nõrgema koha pealt järgi andnud. Okei, eks ma siis ostan uue kummi!

Seadsin sammud Solarise keskusesse poodi nimega "Pärl & Lõngad", kus müüakse siis käsitööhuvilistele igasuguseid põnevaid vidinaid. Kuna silme eest lõi ausalt kirjuks, aitas õnneks tore teenindaja mul leida minu vajadustele sobivaima kummi. Tuli välja, et selle  kummi õige nimetus on elastne tamiil ning minuga koju tuli 0,8mm paksusega elastse tamiiliga rull.

Ning tulemus on näha juba järgnevatel piltidel. Olen oma meisterlikkusega superrahul - ikkagi ise tehtud, hästi tehtud :) Kuna mul on üsna peenike käsi, sain võrud tõmmata mõnusalt pingule ka, nüüd ei ligise ega logise kumbki ümber käe. Nagu arvata oli, tegin ma muidugi umbes kolmsada sõlme mõlemale käevõrule, et mitte mingil juhul see tamiil lahti ei tuleks (tulemuseks on vahvad sõlmeketid :D)


Õnneks või kahjuks ei olnud seda tamiili müüa väikestes kogustes, seega ilutseb mu käsitöökarbikeses nüüd see rullike kõige oma 60 MEETRIGA!!! Juhan oskas muidugi silmi juba selle peale keerutada, et mis ma kogu selle rulliga nüüd siis tegema hakkan. Aga vot ma ütlen, mis ma teen! Mul on tegelikult hästi raske leida poest minu käele sobivaid käevõrusid, kuna enamus lihtsalt kukuvad üle mu randme või jäävad väga kohmakalt suured. Nüüd on mul suurepärane võimalus hakata ise tegema täpselt selliseid käevõrusid, nagu ma ISE TAHAN. Tuleb aga osta meeldivaid pärlikesi ja helmekesi ning aga vudjada neid oma tamiili otsa ja voilaa. Ning miks mitte hakata neid tegema kingituseks ka sõbrannadele ja pereliikmetele ;) Kas pole mitte vahva idee?


Päikest!

No comments :

Post a Comment