May 24, 2014

Summer essentials!

Seda postitust alustan suure-suure vabandusega, et pole siia tükk aega midagi postitanud! Mul oli väike kahenädalane kriis, kus pidin ilma oma arvutita hakkama saama. Päris huvitav kogemus oli õhtuti ristsõnasid lahendada ning leida endale koristamise näol tegevust :) Minupoolne tarkustera kõigile teile - vedelikku tuleb päeva jooksul tarbida palju, aga mitte arvuti läheduses...

Vahepeal on ilmad läinud aga nii suviseks, et kõigil teil on kindlasti tulnud ette juba juhuseid, kus kapi põhjast suviseid kleidikesi-seelikuid kaevama olete asunud. Mina kaevasin ka, aga samas tuli mul meelde üles otsida ka pool aastat tagasi sissepakitud suvised must-have ilutooted, ilma milleta ma suve ette ei kujutaks. Mõndasid neist armastan aga nii väga, et on olnud mu aastaringseteks sõpradeks :)


Vasakult alustades tutvustan nüüd teilegi oma suviseid lemmikuid. Ilmad on kuumad ning valge õhuline sall aitab kaitsta nii juukseid kui nahka põletava päikese eest (minu lemmikuks on see rannas). Samuti ei tohi ära unustada oma silmade kaitsmist - päikseprillid, ärgake! Kuna päike ja tuul ja merevesi kõik on tohtud naha kuivatajad, peab oma nahka niisutama ja värskendama. Näo jaoks on mul suveks kergem Face Food õuna ja kurgi virgutav näomask ning keha lausa nurrub pärast päevitamist, kui hellitan teda AloeBio50 Extra Comfort kaitsva kehakreemiga, mis aitab tänu aloe vera, sheavõi ja vitamiinide B5 ja E abil leevendada naha ärritust ja punetust (sobib ka kergema päikesepõletuse leevendamiseks!). Kuna suvel on näonahk enamasti paremas seisukorras, ei taha ma seda väga meigiga koormata. Minu lemmikuks on suvel Maybelline Dream Pure BB-cream, mis sisaldab ka SPF 15 päikesekaitset. Suveõhtusse sobivad aga ideaalselt mu uued Aldo kõrvarõngad

Suvel hakkavad varbad välja piiluma erinevatest sandaalidest ja kingakestest, seega naised, hoolitseme oma jalgade eest! CCS Professional jalakreem pehmendava uurea ja jahutava eukalüptiõliga ning The Body Shop piparmündi jahutav jalasprei on need tooted, mis päästavad minu jalakesed. Otsisin välja ka oma küünelakkide karbikese ja valisin sealt välja kolm suvisemat toodet - Orly küünelakk toonis "Oh cabana boy" on erkroosa, Avon Colortrend küünelakk toonis "Tropical" on sädelev oranž (oi kui ilus päevitunud nahaga!) ning Orly küünelakk toonis "Grape Glitz" on kaunis helelilla. 

Ning nüüd kõige tähtsamate suviste toodete juurde! PÄIKESEKAITSE NAHALE! Jah, mulle meeldib end kuuma päikese käes grillida, aga teen seda alati vastutustundlikult ning kaitsen end päikesefaktorit sisaldavate toodetega. Kuna mul on hästipäevituv nahk, mis saab päikesepõletuse väga harva, olen suve alguses kasutanud 20-15 SPF faktoriga tooteid, mis mul veel see aasta soetamata on, kuna need said eelmisel suvel otsa. Juba päikesega harjunud nahale on aga head tooted Nivea Sun Invisible Protection Transparent Spray SPF10, mis on veekindel päikesekaitsesprei, mis ei jäta nahka rasvaseks. Teate ju küll seda päevitusõli ja rannaliiva kombot, õõh! Supermõnusaks tooteks on ka Australian Gold SPF4 Spray Gel With Instant Bronzer, millel on mõnus magusapoolne lõhn, ei jäta nahka jällegi kleepuvaks ning sisaldab kergelt toonivaid osakesi, et soovitud päevitunud ilme kiiremini saada. Soovitan Australian Gold tooteid kõigile, neid on ka tugevama SPF'iga! Ning kui päike on teinud liiga, üle jaanilõkke hüppamine ei läinud plaanipäraselt või liha grillimisel juhtus väike õnnetus, aitab Burnshield Hydrogel teepuuõliga. Hüdrogeel aitab kergemaid ja suuremaid põletushaavasid niisutada, jahutada, valu leevendada ja desinfitseerida.

Kaunile päevitunud nahale sobib õhtuseks niisutuseks kergelt sädelev Laura Vandini silendav ihupiim, mille lõhn on niiii hea, et parfüümi polegi vaja enam kasutada. Kuumuse ja UV-kiirte eest aitab kaitsta Goldwell Dualsenses Color seerum-spray, mis aitab hoida värvitud juuste sära ning värvi. Olen kasutanud seda ka enne juuste föönitamist, teeb juuksed väga siledaks ja pehmeks. Samuti tuleb välja otsida oma lemmikud bikiinid! Mulle meeldib mix-and-match'ida oma Luli Fama alumist ja B-Swim'i ülemist osa. Kuna nüüd mängib päike igasuguste sädelustega veel eriti ilusasti, on praegu ideaalne kasutada Estee Lauder'i Pure Color huuleläiget toonis "Garnet Shimmer" ning viimaseks tooteks jääb kirss tordi peal! Tõeliseks suvelõhnaks on Escada edt Rockin' Rio, mille lõhnanootideks on virsik, ananass, papaia, kookos ja suhkruvatt!

Praegu juba on ja ka tulemas on tõeliselt suvised ilmad. Ärge siis unustage piisavalt vedelikku tarbida ning end kõrvetava päikese eest kaitsta! Ootan ka teie kommentaare, millised suvetooted ise välja olete otsinud või mis veel puudu on?

Päikest!

No comments :

Post a Comment