May 10, 2014

Review / Sünnipäevakingid

Nagu igal aastal, ei suutnud ma ka seekord vanuse eest põgeneda. Ning nüüd siis olen juba pea kuu aega olnud 24. Kas peaks nutma või naerma? Ma ei tea, ise arvan, et naermine tekitab kortsukesi ja nutmine paneb silmad paistetama, seega ei harrasta kumbagi neist. NALIIII! :) Eks ma proovin ikka läbi elu naerda, kasvõi rõõmupisaratega. Seekord siis tutvustan teile oma sünnipäevasaake. Miks kuu aega hiljem? Sest tahtsin enne neid veidi proovida ja katsetada, et teaksin oma kogemust jagada.


Esimene kink on Equa CMYK kollektsioonist pärinev klaasist veepudel, mille kinkisin iseendale. Kes siis veel teab, mida sa ise tahad, kui sina ise? Olen viimasel ajal veega sina-peale saanud ning koolis-tööl käies oli mul alati mõni plastikust veepudel kaasas olnud. Kuna tänapäeval on inimesed aga palju targemad erinevate plastikute koostisosade suhtes ja teavad ka nende mõju inimorganismile, ongi Equa hakanud tootma pudeleid (nii plastikust kui klaasist), mis on keskkonna- ja inimsõbralikud. Minu pudelike on valmistatud puhtast ja kemikaalivabast boorsilikaatklaasist, mis on 100% ümbertöödeldav ja vastupidav äärmiselt kõrgetele ja madalatele temperatuuridele. Boorsilikaatklaasi teeb eriliseks materjali tihedus, mis annab pudelile suurema tugevuse kui tavaklaasi puhul. Seega ei pea kartma, et see iga liigutusega katki läheks. 

Pudelil on roostevabast terasest kork, mis on lekkevaba. Alguses ehmatasin pudelikaela suuruse peale ära, kuna see on üsna suur võrreldes tavaliste pudeliaukudega (sarnane Nestea jääteede pudelitega). Ning mulle ei ole kunagi meeldinud neist juua, alati jookseb midagi suunurgas alla. Sellest pudelist on juua aga palju mugavam - klaasist pudelikael on suus mõnus ja midagi ei hakka kuskilt nirisema! Pudeli allosas on silikoonümbris, mis takistab pudeli libisemist ja ümberkukkumist siledatel pindadel. Ning no vaadake, kui ilusad värvid need on - suurepärane kooslus, millega suvele vastu minna! :) Pudel ise on ergonoomilise kujuga ka, seega on seda mõnus käes hoida. Ainukeseks miinuseks on pudeli raskus, kuna klaas on teadaolevalt raskem kui peenike plastmass. Pudel mahutab 550 ml vedelikku ning mina soetasin enda pudelikese apteekonline.ee lehelt.




Järgmiseks kingituseks sain oma esimese theBalm toote, Mary-Lou Manizeri särapuudri, mida saab kasutada ka highlighteri või lauvärvina (multifunktsionaalsus, juhuu!). Seda särapuudrit on mitmed nii Eesti kui välismaised ilublogijad kiitnud ning teadsin kohe, et pean endale ka selle saama! Tegemist on tõesti kaunisti sädeleva puudriga, millel on tegelikult üllatavalt tugev pigmendisisaldus (nagu käe peal triipu näete, jääb selline beežikas-kuldne ja ilusti sädelev; selle all on kergem triip, mis on jäänud vaid sädelusena). Tänu suurele pigmendisisaldusele saabki kasutada hõlpsalt ka lauvärvina. Kuid näole kandes peab see-eest olema eriti ettevaatlik ja tagasihoidlik selle kasutamisega, et mitte jõulupuu efekti saavutada. Ise olen kasutanud seda näo kõrgemate kohtade väljatoomiseks ehk kandnud põsesarnade kohale, lõualuule, ülemise huule kohale, ninale ning kulmude kohale. Jääb kaunis-kaunis kumav, veidi sädelev efekt ning saab kanda kindlasti ka kaelale, dekolteele ja näiteks kätele suurema pintsliga, kui tähtis üritus tulemas on. Mulle meeldib-meeldib-meeldib! :)

NB: AINULT TÄNA ON FEELUNIQUE.COM'IS PÄEVAPAKKUMINE, KUS KÕIK THEBALMI TOOTED ON -25%! MINA JUBA KÄISIN SEAL OSTLEMAS ;)


Lõhnade valimisel olen alati olnud üsna kapriisne. Mu lõhnad peavad olema kerged, värsked ja natukene magusad. Ei midagi vänget, vürtsikat ja kohutavalt magusat, palun! Ning siis aasta tagasi mõtlesin: "Aitab väsketest tualettveedest, ma tahan naiselikumat parfüümi!" Seega on mul hea meel tutvustada teile Salvatore Ferragamo parfüümvett "Signorina" (30 ml). Ütleme nii, et aasta aega on pikk aeg. Kui ma esimest korda seda nuusutasin, lõid silmad kohe särama! Aga nagu ikka, lõi kahtlusepisik mulle sisse - kas mulle ikka meeldib, järsku on midagi paremat, äkki on kuskil midagi odavamat, jne. Käisin ja nuusutasin siis veel sadu lõhnasid, aga ükski ei tekitanud seda VAU efekti, mida ma otsisin. Ning siis pöördusin selle lõhna juurde tagasi. Väike vihje vanematele ja olengi selle üdini itaaliapärase parfüümi värske omanik! Parfüümis domineerivad punase sõstra, roosa pipra, roosi, jasmiini, muskuse, pojendi, patšuli ja pannacotta lõhnanoodid. Inimkeeles, see on magus, õhtupoolsem lõhn. Selline, mida lased endale peale enne peole minekut ning siis tunned end tõelise jumalannana. Ning te vaadake vaid seda kaunist klaaspudelit - need lipsukesed ning kullavärvi ümmargune korgike teevad selle nii-nii armsaks! Praeguseni olen väga rahul ning olen saanud juba ka kiitvaid komplimente seda kandes :)


Olles kuulnud palju häid sõnu jojobaõlide kohta, tahtsin ka ise ühte pudelikest, mida saaks õhtul öökreemi asemel kasutada. Ning siis sain kingiks Primavera orgaanilise jojobaõli, mida müüakse Biomarketis. Õli on nagu õli ikka - õline. Kuid jojobaõli heaks omaduseks on selle kiire imendumine nahka, seega see ei jää läikivalt rasvane, vaid mõnusalt niisutatud. Lisaks reguleerib jojobaõli naha rasutootmist, rahustab kihelust, on põletikuvastase toimega ning pakub ka looduslikku kaitset UV-kiirte eest. Jojobaõli sisaldab aminohappeid, proteiini ja kollageeni, mida tänapäeval kõikidesse vananemisvastastesse kreemidesse pannakse. Jutt on ilus ja vahva, aga ma ei tea miks, aga minu näole ei sobinud. Kasutasin seda nädal aega õhtuti pärast näopuhastust ning mul tekkisid igasugused punnid ja ummistused pea kolmandal päeval juba. Kuna mulle see tulemus ei meeldinud, lõpetasin selle oma näole kandmise ja olukord normaliseerus. Mis see oli ja miks, ma ei tea. Ise naljatlesin veel, et nägu on nii harjunud igasuguste kemikaalidega, et hakkas kohe bio-toote peale lärmi lööma :D Aga praegu olen kasutanud seda rohkem kehaõlina eriti kuivades kohtades (küünarnukid, põlved, käed) ning neid niisutab see hästi. Naljakas fakt minu jojobaõli kohta on see, et selle lõhn on täpselt nagu tartapudrul!

* * *

Sellised on siis mõned minu selleaastased sünnipäevakingid. Lisaks olen nüüd ka rulluiskude ja mõnusa, pehme padja uhke omanik. Samuti lubasin endale natuke enne sünnipäeva eriti uhke kingi - olen nüüd ka nutitelefoni omanik. Oma ilutoodetega olen aga tõesti rahul! Kas olete ka mõnda neist proovinud või tahaksite proovida?

Päikest!

6 comments :

  1. See Mary-Lou Manizeri karp on niii armas mu meelest, et ma ei raatsind seda sugugi minema visata. The Balm on üldse hetkel mu suurim nõrkus :D super kvaliteet ja no nii meeldib neid ilusaid karbikesi-totsikuid käes hoida ja imetleda (nüüd siis teab internet ka :P).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea ka, miks mul nii kaua aega läks esimese theBalmi toote saamisega. Ja karbike on tõesti armas, mu arvates on selle sees olev peegel ka tõeliselt kõrgkvaliteedi nime väärline, hästi terav ja selge pilt vaatab sealt vastu. Ma arvan, et neid tooteid hakkab mu meigikotti nüüd järjest tihedamini potsatama ;)

      Delete
    2. Usu, see viivitus on pigem hea :D! Mul on lühikese ajaga kolm toodet tekkinud meigikotti ja ihalen veel erinevaid asju proovida. Õnneks mul on ka põhimõte, et ei osta korraga kasutamiseks näiteks viite puudrit, vaid kasutan ühe lõpuni ära ja alles siis asun uue kallale :D Muidu läheks vist täitsa käest ära see eluke. Loodan, et jääd ka oma tellimusega rahule :)

      Delete
    3. Proovin ka sama põhimõtet kasutada, aga vahepeal on ikka raske küll! Näiteks puudreid on mul küll mitu, sest suvine ja talvine nahk on totaalselt erinevad ja ühte toodet mõlemal aastaajal kasutada oleks päris kohutav :D Loodan ka, et uus liige on super!

      Delete
  2. Ma soetasin endale Las Vegasest ühe Ferragamo ning ma siiani luvvvvvin seda palju-palju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õigus jah, sul oli selline lilleline pudel! Usun, et minu Ferragamo on ka mu uus südamedaam :)

      Delete