May 25, 2014

TOP3 favorites & disappointments / Hannaliisa


Teiseks TOP3 tutvustajaks on minu õde Hannaliisa. Teame üksteist aastast, mil ilmusid kinodesse filmid "Lõvikuningas" ja "Forrest Gump" (jah, need on tõesti 20 aastat vanad, aga endiselt klassikad!) ning kui mobiiltelefonid olid veel antennidega telliskiviklotsid. Fun fact - meil on õega täpselt 4 aastat ja 1,5 tundi vanusevahet ehk meie sünnipäev on täpselt samal kuupäeval. How cool is that! :) Hannaliisa on 182 cm pikkune iludus (seepärast on tal mulle ka hüüdnimi väike õde, kuna mul on pikkust vaid 173 cm), kes on tark, enesekindel ning otsekohene naine. Sellel kevadel lõpetab ta ka kutsehariduskeskuse õpingud, olen tema üle väga uhke!


TOP3 Lemmikud

# 1 Tricoderm, Midollo Bambuseüdi mask

Sügav austus ja kummardus, sest mina pole veel leidnud paremat maski juustele kui see! Ja ausalt, ma olen proovinud ikka väga palju neid. Sain selle Itaalia firma toote enda kätte pärast esmakordset trihholoogi külastust (kes ei tea, siis trihholoog on juuste- ja peanahaarst), kui tahtsin leida lahendust juuste kasvu kiirendamiseks ja väljalangemise vastu. Tricodermi toodetes on kasutatud looduslikult puhtaid tooraineid, mis on kliiniliselt, dermatoloogiliselt ja mikrokaamera abil testitud. Selles maskis on bambuseüdi, mille taimsed ekstraktid taastavad juuste tugevuse, elastsuse ja sileduse. Mask, mida võib kasutada ka kui juuksepalsamit, pehmendab, toidab, uuendab hapraid, kuivi ja töödeldud juukseid. Maskina kasutades tuleb seda kanda rätikukuivadesse juustesse ning hoida peas kuni 10 minutit ja siis maha loputada. Eriti hea ja kiire efekti saab sellega saunas, kus kuuma käes piisab ka juba viiest minutist. Ja tulemus on ausalt vau, juba pärast esimet kasutamist armusin sellesse. Juuksed on imeliselt pehmed ja siidised. Armastan selle toote juures vist kõike! Head on nii tekstuur kui ka lõhn, mis saadab mind pärast pesu terve päeva ja mis on omane salongi- ja profitoodetele.


# 2 Oyster Cosmetics, Cherastille Frizz

Veel üks imetoode, mis minu jaoks trumpas üle Macadamia juukseotste õli. Aprikoosiekstrakt annab tootele mõnusalt magusa lõhna ja pehmendab ning niisutab juukseid mõnusalt. Teeb imesid isegi minu katkiste juukseotsade puhul, pärast kasutamist on juuksed uskumatult mõnusad ning kamm jookseb juustest läbi täiesti libedalt. Meeldib ka see, et juuksed ega sõrmed ei jää pärast õliseks, ning toodet ennast läheb kasutuskorraks vaja väga vähe (aastaga olen mina igapäevaselt kasutades kulutanud ainult pool sellest). Seda võib kanda nii märgadele kui ka kuivadele juustele.


# 3 Elizabeth Arden, Eight Hour Cream Lip Protectant Stick

Mina olin ka üks nendest inimestest, kes oli sõltuvuses kõikvõimalikest hügieenilistest huulepulkadest, sest mu huuled kippusid koguaeg olema kuivad ja narmendavad. Elizabeth Ardeni huulepulk sisaldab E-vitamiini ja intensiivseid niisutajaid, mis pehmendavad huuli, leevendavad lõhesid ja kuivust. Ning see tõesti niisutab väga-väga hästi ja pikaajaliselt, lisaks on ka veel 15 SPF päikesekaitsega, niiet kasutan seda aastaringselt nii pakase kui ka päikesega. Kes on tuttav Eight Hour sarja toodete spetsiifilise lõhnaga, siis teavad et see kas meeldib või on täiesti vastukarva, mina olen sellega täiesti harjunud ja omaks võtnud :)



TOP3 Pettumused

# 1 Tigi, Bed Head Styleshots Extreme Straight shampoon & palsam

Need mõlemad olid osa ühest kinkepakist, mille võitsin ühe ilusalongi tehtud loosis. Üldiselt pole ma kunagi väga Tigi toodete fänn olnud, mu jaoks on nad sellised kummise tekstuuri ja keemia lõhnaga. Aga sirgete juuste nimel olin valmis proovima, pealegi oli mõlemat päris suur kogus. Ma ei mäleta eriti, et need oleksid teinud mingit imet mu juustega, et märgatavalt siledamaks või veel vähem sirgemaks. Küll aga mäletan seda, et pärast paarinädalast kasutamist muutusid mu juuksed väga kiiresti rasuseks ning tekkis kõõm, mida mul muidu kunagi olnud pole. Toodete kasutamise lõpetades ja sügavpuhastavat ravi tehes kõik see kadus. Väga ebameeldiv kogemus.


# 2 Avon, Ideal Flawless BB skin loving beauty balm

Ilmselt sobib see siiki kuivale näonahale, aga minu vastupidisele näonahale ja neile, kes sooviksid matti lõpptulemust, see ei sobi. Tulemus oli läikiv. Ainukene hea asi selle toote juures on SPF 15 kaitse.


# 3 Avon, Ultra Colour Rich Rose Gold huulepulk

Värv iseensesest on ilus, aga mu jaoks oli kulla läige liiga tugev. See 24K kullapuru, mis selles huulepulgas on, on huuli kokku hõõrudes isegi tunda, et on kare nagu liivapaber. Lubatud niisutamisest on ka asi kaugel, minu huuled tegi see väga kuivaks ja huuled hakkavad häirivalt kihelema/kipitama.

* * *

Sellised on siis Hannaliisa lemmikud ja mitte nii lemmikud tooted. Proovisin ka ise Tigi shampooni ja palsamit ning pean nõustuma õega - ei mingit siledust, minu juuksed jäid nagu takud pärast. Elizabeth Ardeni 8 tunni sari on üleüldse võrratu - mina, mu ema ja õde igatahes oleme suured fännid ja soovitame kõigil neid proovida! 

Päikest!
(mõistlikus koguses)

No comments :

Post a Comment