May 29, 2014

New In / theBalm & ecotools

Teades iseennast, arvasin ma kohe, et ei suuda kaua aega käed rüpes istuda. Ja nii just läkski. Ühes eelnevas postituses juba vihjasin, et on tulemas midagi theBalm'i poolt. No ja kui juba UK'st hakata tellima, siis see salatoode ei jäänud mu ainsaks. Sai endale truu sõbra ka kaasa reisi jaoks. Ja siin nad on - minu uued truud sõbrad!


Esimesena tutvustan teile ecotools lauvärvi pintslit, mis on valmistatud bambusest, ümbertöödeldud allumiiniumist ning 100% sünteetilistest harjastest. Mulle meeldib tohutult ecotools'i hüüdlause: "Look beautiful and live beautifully every day." Lauvärvi pintsel ise on üsna suure otsaga ning vajab veel veidi harjumist sellega askeldamine, kuid siiani olen väga rahul! Saab kasutada lauvärvi pealekandmiseks, värvide harjutamideks, highlight'imiseks.


Nüüd aga minu uue kõige lemmikuma toote juurde! Selleks on theBalm NUDE 'tude lauvärvipalett! MA OLEN NIIIIIII ÕNNELIK SELLE OSTU ÜLE! Olen juba ammu tahtnud endale ühte korralikku lauvärvipaletti, kus oleks kõik põhilised heledad ja tumedad toonid esindatud. Oi kuidas ma kaalusin ja vaatasin erinevaid variante ja brände - tõsisemalt kaalusin veel Too Faced ja Naked palettide soetamise üle. Kuna Naked palette on välja antud lausa 3, oli juba nende vahel valimine üsna keeruline. Lisaks mulle tundus, et neis oli väga palju sädelevaid-sillerdavaid toone, aga tahtsin ka matte värve. Ning Too Faced paletid olid ka väga ilusad, aga sama hinna eest oli neis poole vähem toone. Ning olgem ausad, kui sul on võimalus saada 12 kauni värviga lauvärvipalett -25% soodustusega UK'st, siis jaaaa! Ning nüüd mul ongi siis naughty variant sellest paletist, kus lauvärvid katavad kelmikate neiude kõige privaatsemaid kohti, ihhii ;)


Olen üritanud sellega juba natukene mängida ka ja värvid on tõesti väga pigmendirikkad, seega peab nendega alguses ettevaatlik olema. Kuna mul pole eriti varasemaid kogemusi lauvärvide pealekandmisega, olen nüüd end usinalt YouTube vahendusel harinud :D Ja avastanud, et ma ei oska ikka mitte midagi :D Ning muidugi seda ka, kui palju pintsleid läheb vaja ühe ilusa silmameigi tegemiseks. Uskumatu! Eks ma nüüd siis hakkan neid järjest soetama.. Minu jaoks oli super avastus, et saan paletist värvi Sleek (matt tumepruun) kasutada ka kulmupuudri asemel. Multifunktsionaalsus! Üritasin täna teha ühe mõnusa suvise meigi ka. Ülemistel piltidel meigiga ja alumistel meigita. Rõhusin seekord rohkem huultele, kuna üritan praegu silmadega veel tagasihoidlikum olla. Öelge, mis te sellest meigist arvate ning kas edaspidi võiks veel tulla erinevaid meigi selfie'sid?


Nägu:
Maybelline, Dream Pure BB-kreem
Everyday Minerals, Base mineraalpuuder
Estee Lauder, Pure Color põsepuna

Silmad:
Avon, lauvärvi aluskreem
theBalm Nude 'tude lauvärvid Sassy, Stubborn, Selfish, Sultry, Sleek, Serious
MaxFactor, Masterpiece MAX ripsmetušš

Kulmud:
theBalm Nude 'tude lauvärv Sleek

Huuled:
Avon, Perfect Kiss huulepulk, Pink Wink

2 comments :