March 18, 2014

Girl, you've gone loco!

Vaatasin täna ühte oma sarjakest ja järsku tabas mind kui äike. Teate ju küll seda ilmet - silmad peas punnis ja suu imestusest maani lahti, süda sees tegemas uut löögisageduste rekordit. Jeps, seesama meeliülendav tunne tabas ka mind, kui nägin ühe osatäitja seljas i-me-i-lu-sat kleiti. Lõige oli täitsa tavaline, aga need värvid! Damn, girl! Kombineeritud oli fuksiaroosa ja oranž! Ma ei tea, miks see mind niimoodi endasse haaras, aga olen siiani täielikus lummuses ja tean, et just neid värve tahan isegi hakata kombineerima oma kevad-suvistes outfitides (sellest hoolimata, et selle kevade värvid pidid olema pastelsed toonid...).

Tegin siia ühe kollaaži ka, et saaksite täpsemalt aru, millest ma nii ahvivaimustuses praegu olen. Kuidas tundub - is it too much või meeldib teile ka? :)




Päikest!

5 comments :

  1. Mõnusalt silmatorkavad värvid! Küll seda pastelli jõuab hiljem ka kanda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt minu mõte! :) Aga need vist sellised värvid, millega üle ei tohi ka pingutada, äge oleks üsna tagasihoidliku komplekti juures kaks-kolm detaili nendes värvides (näiteks pluus oranz ja kingad-kott fuksiad!)

      Delete
  2. Nii ilusad värvid!
    Mul tekkis kohe huvi, et milline see originaalkleit seal sarjas siis välja nägi...
    Screenshot ehk? :) :)

    ReplyDelete
  3. Lisasin screenshotid kleidist blogipostitusse! Kahjuks täisvaates oli kleiti vaid 2 sek, ülejäänud ajast lähivõtted, aga ehk on nende piltide pealt ka aru saada :)

    ReplyDelete
  4. Ahh, mõistetav, miks inspiratsioon tekkis - kleit on tõesti pilgupüüdja.

    ReplyDelete