September 6, 2014

Review/ L'Oreal Paris huuleläige

Nähtavasti olen lootusetult hiljaks jäänud review'ga huuleläikest, mis sobiks pigem kuumade suvepäevade juurde, mitte septembrikuusse, mil tuul juukseid pidevalt kleepuvatele huultele lennutab. Pole just kõige meeldivam hetk, või mis. Sellest hoolimata otsustasin teiega veel oma viimase aja suurleidu jagada, kuna ilmad on veel päris kenakesed soojad ning juukseid saab ju alati patsis ka kanda ;)



Tegemist on siis L'Oreal Paris Extraordinaire by Colour Riche huuleläikega toonis "Rose Melody" (101). Valisin sellise tooni, sest mul on juba olemas värvilised huulepulgad ning ka paar tumedamat huuleläiget. Puudu oli üks selline heledam variant, mis huultel ei karjuks ning mida saaks huultele kanda vajadusel ka ilma peeglita (tumedamate huuleläigete puhul on see natuke keerulisem). Päris nude tooni ma aga ka ei tahtnud ning see tütarlapselikult heleroosa võitis poeleti ääres kiiresti mu südame. Ning olgem ausad, praeguse päevitunud nahaga näevad heledad toonid huultel eriti head välja! Lisaks sellele näeb huuleläike pakend ka nunnu välja - hõbedase ning roosa kaunis kombinatsioon 6 ml'ses ning ca 8 cm'ses pudelis mahub ka kõige väiksemasse käekotti ning ka teksade taskusse ;)


Minu suureks rõõmuks oli huuleläige vaid õrna-õrna, vaevumärgatava sillerdusega. Sest mulle ei meeldi huuleläiked, mis huultel näevad välja nagu purustatud diskokera, fuhh! Toon ise on heleroosa ning ei kata oma huulte värvi palju (oma huulevärv jääb alt veidi kumama), seega ei jää huuled päris sellised beebiroosad. Juhul, kui tahta heledamat lõpptulemust, võib huuled peite- või jumestuskreemiga enne huuleläike huultele kandmist õrnalt üle tupsutada - nii pääseb huuleläike oma toon paremini esile.



Väga oluline on minu jaoks huuleläigete juures veel kolm asja - aplikaator, lõhn ning tunne, mis huultele jääb. Esiteks, aplikaator on sellel huuleläikel väga mõnus - pisike, pehme ja õrnalt karvane :D Seega on lihtne läiget huultele kanda nii hõõruvate kui ka tupsutavate liigutustega. Teiseks, lõhn on niinii mõnus! Võib-olla olen natuke liiga valiv ja kapriisne kosmeetikatoodete lõhnade koha pealt, aga no pagan küll - kui see huuleläige istub su huultel täpselt su nina all, siis peab sellel ikka meeldiv lõhn ka olema! Minu "Rose Melody" läikel on magus, kuid mitte liiga peale- või esiletükkiv lõhn, mis aja möödudes ära hajub (oma parfüümi lõhna see üle trumpama ei hakka). 

Kolmandaks, konsistents. Olin väga kahtlev, kõhklev ning nina krimpsutav, kui ma antud toote näidisega poes tutvusin. Seal oli see üsna paksuvõitu ning veniv, aga ma kinnitasin endale sealsamas, et see on tester, mis on ma-ei-tea-kui-kaua lahtine olnud ning mida päevas sada korda lahti-kinni võetakse-pannakse ning mida sajad naised oma erinevatel huultel kasutanud on (jah, testreid ma poodides never-ever ei proovi). Ning lootsin, et minu läige on parem. Ja ongi! Läige ise ei ole liiga vedel ega liiga paks ning huultel jääb niinii hea. Pigem on sellel niisutav toime ning see ei muutu ka aja möödudes huultel  ebameeldivalt kleepuvaks. Juhuu! :)

Võin käe südamele pannes kinnitada, et nähtavasti olen leidnud enda jaoks parima huuleläike ning pean varsti oma uuele sõbrale paar erivärvi õde veel muretsema! Mina ostsin enda huuleläike Prismast, seal maksis soodukaga ca 10 eurot (Kaubamajas on hinnaks 14 eurot).


Päikest!

No comments :

Post a Comment