August 25, 2014

TOP3 favorites & disappointments / Mariin


Viiendana tutvustab meile oma TOP3 lemmikuid ja pettumust valmistavaid iluprodukte minu kõige pikemaajalisem sõbranna Mariin! Me teame üksteist alates aastast, mil meie põhiliseks liikumisviisiks oli kas roomamine või käpuli ringi patserdamine ning kinodes hullutasid inimesi filmid nagu "Pretty Woman", "Home Alone" ja "Edward Scissorhands". Kas teadsite, et meiesugused ilusad naised tulevad kohast, mida nimetatakse Eestimaa südameks? ;) Mariin on selline naine, kellest tänaval mööda kõndides on raske mööda vaadata - nagu magnetina tõmbavad pilke tema enesekindel samm, kõrvuni perfektne naeratus, säravad ja sätitud juuksed ning alati stiilsed riided. Ning teda tundma õppides on ta veelgi ilusam, uskuge mind. Mariin on alati teadnud, mida ta tahab ning enamasti ta seda ka saab. Näiteks olen alati teadnud (juba maast-madalast), et ta tahab saada algklasside õpetajaks ning alates sellest sügisest täitub juba ka tema see unistus! Ta on ilus, ta on enesekindel, ta on naljahammas ja ta on üdini hea nende vastu, kes on tema vastu head.



TOP3 Lemmikud

# 1 Clinique, Acne Solution jumestuskreem

Avastasin antud toote otsides hea katvusega jumestuskreemi, mis ei ummistaks liigselt poore. Nimelt on mul alati olnud probleem näonahaga - akne poole kalduv t-tsoon, kuid samas punetavad ja kuivad põsed. Clinique jumestuskreem sisaldab endas salitsüülhapet, mis on antiseptilise toimega ning katab kõik katmisväärse ilma n-ö maski muljet jätmata.


# 2 Tsistaja Linija, näopesuvahend

See on olnud siiani minu suurim üllatus ilumaailmas. Nagu eelnevalt mainitud, siis olen ma oma näonahaga alati sõjajalal olnud ning seepärast ka palju erinevaid tooteid proovinud. Viimased paar aastad olen ostnud küllaltki kulukaid apteegis müüdavaid näopesugeele. 3-4 kuud tagasi olin aga tüdinenud raha kulutama toodete peale, mis minu puhul ei tööta ning otsustasin minna risti vastupidises suunas. Ostsin endale paari euro eest Grossist antud toote ning minu näonahk ei ole kunagi paremas seisus olnud! Võitsid nii minu rahakott kui välimus :)


# 3 Soolaseep

Ka minu viimane valik on seotud näonahaga. Viimase aja avastus on nimelt soolaseep, mis väidetavalt aitab saja tõve vastu, kuid mina kasutan seda näonaha koorimiseks ning t-tsooni kuivatamiseks. Kannan seda puhastatud nahale ning jätan peale umbes pooleks tunniks ning pesen veega maha. Esialgu tekib pisut kipitav tunne, aga ei midagi väga ebameeldivat.




TOP3 Pettumused

# 1 Artdeco, Long-lasting jumestuskreem

Ostsin selle toote, sest püüdsin leida midagi pisut odavamast hinnaklassist, mis oleks Clinique jumestuskreemiga samaväärne. Kuna olin varemalt väga rahul olnud Artdeco mineraalpuudriga, siis otsustasin ka sama firma jumestuskreemi proovida. Pidin selles tootes aga pettuma, sest see oli väga raske näonahal - jättis isegi väga õhukese kihina peale kandes maski efekti.


# 2 Artdeco, ripsmetušš

Põhjuseks, miks mulle see toode ei meeldi, on see, et ta tuleb väga kergelt maha - väga lühikese ajaga on silmaalused mustad ning ripsmetele pole suurt midagi alles jäänud.


# 3 The Laundress, Apres Laundry Cream

Antud kreem on mõeldud niisutamaks nahka, mis on pidevas kokkupuutes veega. Kuna ma ei ole kummikinnaste kandmises nõude pesemise ajal just väga järjekindel, siis tahtsin selle kreemiga tagajärgi vähendada. Mina ei jäänud aga rahule, sest kuigi lõhn on sel kreemil väga hea ning ta imendub kiirelt, siis minu jaoks ei ole ta siiski piisavalt niisutav.

* * *

Päikest!

No comments :

Post a Comment