August 15, 2014

Review / Natura Siberica mask juuste tugevdamiseks ja kasvu soodustamiseks

Pärast oma viimast juuksurivisiiti otsustasin, et võtan veelgi tõsisemalt ja põhjalikumalt ette oma juuste heaolu eest hoolitsemise. Seda muidugi ka asjaolul, et lasin viimane kord juuksuril veidi blondeerijaga mängida (triibud) ning ta mainis ka paar korda, et loomuliku lokiga juuksed ongi kuivemad ja vajavad rohkem tähelepanu. Ning mu juuksed pidid olema üsna kuivad ka (oeh, niipalju siis minu kiidulaulust Macadamia juukseõlile....).

Seega hakkasin rohkem uurima sügavniisutavate ja toitvate toodete kohta, pöörates eriti rõhku just juuksemaskidele. Ning just nagu tellitult oli mu ema minemas Venemaale järjekordsele šhopingutiirule, seega palusin tal endale tuua ühe Natura Siberica juuksemaski. 



"Natura Siberica - cosmetics of wild herbs and flowers" on kirjas sellel kaunil helesinise ja mustaga kujundatud venekeelsel karbil. Kui aus olla, siis esimest korda seda pakendit uurides sain korraliku kõhutäie naerda ka, kuna lootsin kuskil sügaval sisimas, et pakendil on ka inglise keeles kuskil paar lauset selle kohta. Aga mida ei olnud, seda ei olnud. Eestis müüdavatel toodetel on ikka ingliskeelne tekst koos eestikeelse kleepsuga, kus on kõigest lühitõlge. Natura Siberica tooted on muide väidetavalt esimesed Venemaa loodusliku kosmeetika esindajad. Kõik tooted on tehtud Siberis leiduvatest ürtidest, lilledest ning muudest orgaanilistest koostisosadest. 

Minu mask on siis mõnusas suures valges potsikus (370 ml), mis näeb jällegi nii nunnu välja (üleüldse on Natura Siberica toodetel väga palju rõhku pööratud just disainile ja need näevad superstiilsed välja). Natura Siberica kodulehel seisab selle maski kohta kirjas järgnev: "Kas tahate, et Teie juuksed oleksid siledad, elastsed ja läikivad? Proovige juuste tugevdamiseks ja nende kasvu tõhustamiseks ettenähtud maski, mis põhineb orgaanilisel takjaõlil, Kaug-Ida sidrunväändikul, Arktika koirohul ja kummelil." Takjaõlist olen ennegi kuulnud, et on just peanahale väga hea ning peaks juuste kasvu kiirendama. Kummel on vana hea rahustaja ja niisutaja (ka teed juues, nämm!) ning ega see koirohi siis ka midagi halvemaks ei saa teha.

Kasutada tuleb maski nagu iga teistki: Pese juuksed puhtaks, kuivata rätikkuivaks, kanna mask juuste täies pikkuses peale ning lase mõjuda 10-15 minutit. Loputa ja voilaa! Kui aus olen, siis siiani olen harjunud maskidega, mida peab peas hoidma 5-7 minutit ja juba see on mul dušši all käies tõeline pingutus, kuna sõna otseses mõttes üritan endale vähemalt poole sellest ajast mingeid tegevusi välja mõelda ("Järsku peaks keha veel üks kord pesema? Huvitav, kuidas näokoorija kehakoorijana töötab? Mis täna küll süüa peaks tegema? Kas see aeg ei saaks veel aeglasemalt tiksuda!!!!!!"). Seega istus see mask mul tükk aega karbis kuni vanemate juures sauna tehti. Saunas on ikka hea, saab maha istuda ja rahulikult muid asju teha ja juttu ajada teistega ning 15 minutit läksid kui lennates mööda! Ning nähtavasti dušši all käies ma seda kasutama ei hakka...


Mask ise on valge-heleheleroheline ning päikse käes see sädeleb kenasti (ju see annabki juustele lubatud sära). Mask on paks ja kreemjas ning lõhnab nii hästi! Ei oskagi öelda täpselt, mille moodi, aga lõhn on pigem värske ja natukene meheliku alatooniga :D Hästi nuusutades võib tunda õige veidi kummelit ning midagi, mis meenutab värske muru lõhna. Juustele kanda oli seda tõeline lõbu - kuna mask ise on paks, jäi see ilusti juustesse püsima ning ütleme siis nii, et selle kandmisega ma just koonerdama ei hakanud. Juuksed said üleni paksult maskiga kaetud, pea peale krunni pandud ning maski kulus pealt vaid sentimeetri jagu! Seega saan vähemalt tosin korda veel seda kasutada, juhei!

Tundsin juukseid maskitades, et juuksed olid veidi libedamad (paksu maskikihi all ei saakski vist teistmoodi olla...). Sellel ajal, kui mask peas oli, ei tundnud ma midagi erilist. Kuna mask lubab ka "juuksekasvu stimuleerida", siis ootasin väikest õhetust, kipitus, sügelemist, midagigi. Aga ei midagi. Ja ausalt öeldes olen sellega päris rahul, kuna ei suudakski 15 minutit vist maskiga istuda, mis mul pead otsast ära tahab süüa. Maski välja loputades olid juuksed niiiii mõnusad ja pehmed. Siidiselt siledad on vist kõige parem sõnadepaar, millega juukseid kirjeldada.



Kuna tean, et mu kiharad on harjunud igasuguste parabeenide, SLS'ide ja muude pahade kemikaalidega, mis aga juustest ära võtavad mu vihavaenlase elektri, siis ütlen ausalt, et kasutasin pärast loodusliku tootega maskitamist ka minut aega palsamit (Dove'i oma, leidsin saunast :D). Ning tulemus ei muutunud. Pärast kuivamist on mu juuksed käega katsudes endiselt pehmed ja siledad. Igatahes pehmemad ja siledamad, kui enne. Juuksekasvu kohta ma ei oska midagi öelda, üleöö ma Rapuntsliks igatahes ei muutunud ;) Esimese korra järel olen selle maskiga ikka tõeliselt rahul! Venemaalt ostes on Natura Siberica asjad imehindadega (õde tellis endale pea terve ühe sarja asjad, mis maksid Eestis müüdavatest pea KOLM KORDA vähem!). Minu mask maksis seal umbes 5 eurot, täna Rimis leidsin ka selle maski, ning seal oli see 13 eurot... Ütleme nii, et sellest kosmeetikafirmast kuulete te minu blogis kindlasti veel.

Natura Siberical on olemas vene- ja ingliskeelne koduleht, kus on välja toodud kõik nende tooted ning kirjeldused. Samuti on olemas Natura Siberica Eesti Facebooki leht SIIN.

Päikest!

2 comments :

  1. Oh, ma tahaks ka Natura Siberica maske proovida. Kunagi kasutasin shampooni ja palsamit, mis olid lihtsalt suurepärased aga nüüd on nii palju kasutamata shampoone/palsameid riiulitel, et pole pidanud õigeks juurde osta hetkel. Viljandis nagunii saada pole, peab mõnda suuremasse linna jahile minema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ka Natura Siberica šampoone-palsameid vaadanud, aga ei ole veel nende ostmise-proovimiseni jõudnud. Millisega neist sa rahule jäid? :)

      Delete