August 22, 2014

Review / NIOXIN süsteem nr 3

Kõik naised (ja ka mehed, kuigi nad seda endale alati ei tunnista) tahavad terveid, paksusid ja läikivaid juukseid. Kahjuks ei ole see unistus kõigile nii kergelt käegakatsutav nagu mu õele, keda on õnnistatud üsna karmide, paksude ja pikkade juustega. Ligi aasta aega tagasi võitlesin ma enda juustega tõsiselt - juuksed langesid meeletult peast olenemata sellest, mida ma sõin, kuidas neid pesin, palju kammisin vms. Olin juba päris mures. Julgustavalt ei mõjunud mulle ka mu õe sõnad, kui ta mu vanemate kodus mu hobusepatsi endale kätte võttis ja lausus, et mu pats on nii õhukeseks jäänud. Viimane piisk mu kannatusekarikasse jõudis mu igasügisesel juuksuriskäigul, kui juuksur pärast peapesu juba lõi käsi kokku, et appi kui palju juukseid mul ära tuleb, et kas see on normaalne??!!! 

Ei, see ei ole normaalne. Tagantjärgi näen neid ohumärke isegi - hakkasin ise kodus pead värvima, kasutasin igapäevaselt mitmeid juuksehooldusvahendeid (juukselakk, mu arm!), mu toidulaual oli vähe kala ja muud head, mida juuksed armastavad. Seega küsisingi juuksurilt sealsamas nõu, et mis siis nüüd edasi teha.

Juuksur tutvustas mulle erinevaid juuste väljalangemise ja hõrenemise vastaseid tooteid, millest valisime koos vastavalt mu juuksetüübile välja NIOXIN hoolduspaketi nimega "Süsteem 3". Valida saabki ühe kuuest spetsiaalselt välja töötatud süsteemist - iga süsteemi puhul võetakse arvesse juuste hõrenemise staadiumit, juuste struktuuri ja kas juuksed on töödeldud või töötlemata. Minule sobis siis süsteem nr 3, mis on mõeldud  normaalsetele/hõredatena näivatele peenikestele ja keemiliselt töödeldud juustele. Järgnevalt jooniselt näete täpsemini, kuidas kuue paketi vahel valida:

www.beautybulletin.com



NIOXIN 3-osalises süsteemis on järgmised tooted: 

* NIOXIN Cleanser Shampoo ehk PUHASTAV ŠAMPOON (150 ml) - Aitab eemaldada peanahalt ja juustest karvanääpsusid ummistavat rasu, rasvhappeid, keskkonna ja juuksehooldusvahendite jääke. Puhastab juukseid neile paksema välimuse andmiseks. Šampoon on tõeliselt mentoolise lõhnaga helesinine geeljas vedelik, mis lööb õhku tõelise mentoolipahvaka. Mina ehmusin esimesel korral ära ja see juhtus olema veel spordikeskuse pesuruumis ka, niiet mul oli tunne, kuidas kõigi naiste silmad mu selga auke puurisid :D Juuksed jäävad pärast pesemist veidi takused, sõrmed ei taha hästi läbi libiseda, aga ju seda tõeliselt puhastavad šampoonid tegema peavadki. Puhtaks. Nii puhtaks, et kõik libedaks tegevad ained juustest välja on pestud.

* NIOXIN Scalp Revitaliser ehk ERGUTAV PALSAM PEANAHALE (150 ml) - See on kerge palsam, mis aitab suurendada juuste vastupidavust ning pakkuda kontrolli niiskuse tasakaalu üle. Ka mentooliselt (kuid mitte nii tugevalt) lõhnav valget värvi palsam, mis on mõeldud tegelikult kandmaks juustele nende kogu pikkuses. Nojah, mulle ei meeldinud jälle, et juuksed olid ikka totaalsed takud pärast selle kasutamist esimestel kordadel. Seega edaspidi kasutasin seda vaid peanahal ja juuste ülemisel poolel, alumisse poolde kandsin oma tavapäraseid palsameid, mis tegid juuksed mõnnaks (häbi-häbi-häbi). Palsam mõjub külma efektina peanahale, kõik hakkab kihisema ja pärast pesu tunned, kuidas juuksejuured peanaha küljes sügelusest end liigutavad :D ma ei tee nalja, veider tunne jääb igatahes. Polnud mu kõige lemmikum, aga ei saanud seda muidugi kasutamata jätta.

* NIOXIN Scalp Treatment ehk HOOLDUSTOODE PEANAHALE (50 ml) - Peanaha seerum, mis sisaldab antioksüdante ja taimseid koostisosi, mis pakuvad peanahale värskendust. Väga mugavas väikses pudelis, mille pika spreidosaatori abiga on väga lihtne seerumit just peanahale suunata (siis ei lendle see igalepoole juustele laiali). Tõmbasin peanahale erinevaid seitleid, spreitasin peanahka ning masseerisin mõnuga. Umbes 5 minutit pärast on tunda, kuidas peanahk hakkab sügelema ja kipitama, in a good way. Nähtavasti üks mu lemmikumaid tooteid sellest trialkitist.




Ning nüüd tuleb kurikuulus reklaamlause - see tõesti mõjub! Pärast mentoolipilvedel hõljumist ja tuhandeid kordi oma peanahka kratsida soovimist hakkasid mu juuksed pärast kolme nädalat kasutamist tõesti vähem välja langema. Juukseid oli vähem põrandal, duššikabiinis ja juukseharjal. Juhei! Pärast esimese trialkiti tilgatuks kasutamist otsustasin, et jätkan oma protseduuridega edaspidigi ning ostsin endale teise paki veel samade toodetega. Õnneks sattusin Kaubamaja soodukate ajal sinna ning sain selle veel väga hea hinnaga ka. Muidu on see kolmene pakk müügil enamustes kohtades kuskil 30-35 euro vahel. Muidugi pean mainima, et teist pakki olen kasutanud nüüd vaheldumisi tavapäraste šampoonide ja palsamitega, kuna mu juuksed on nüüd silmnähtavalt paksemad ja elujõulisemad. Tahan seda säilitada :) Ning räägitakse ju, et liiga kaua ei tohi samasid palsameid-šampoone kasutada, muidu "juuksed harjuvad nendega liiga ära" ja siis need ei mõju enam nii hästi.

Täpsemat informatsiooni NIOXIN'i toodete kohta saate nende kodulehelt nioxin.com ja ka nende Facebooki lehelt.

* * *

Mõtlesin tükk aega, kas ma üldse kirjutan nendest toodetest siia, kuna mul oli natukene häbi. Noh, teate küll, "hõrenevad juuksed" ei ole just sõnadepaar, millest iga naisterahvas uhkusega kõigile pajataks. Aga üha rohkem oma sõpradega vesteldes ning erinevaid blogisid lugedes tundub, et see on muutunud nii igapäevaseks mureks. Seega kui keegi otsustab ka NIOXIN'i tooteid proovida pärast minu kogemuse lugemist ning saab neist ka endale abi, on mul selle üle ainult hea meel. Seega kui olete ka kimpus oma peenikeste, elujõuetute, langevate juustega, siis ärge virelege oma mure sees, vaid otsige abi :)

Päikest!

No comments :

Post a Comment