October 19, 2014

TOP3 favorites & disappointments / Helin


Oleme jõudnud juba seitsmenda TOP3 toodete tutvustajani - selleks on Helin! Selle suurepärase särtsaka ja elurõõmsa Pärnu neiuga kohtusime kunagi aastaid tagasi 1. septembril, kui alustasime mõlemad samal erialal ülikooliõpinguid. Ja issver kui tänulik ma selle üle olen! Sellel aastal sai universum lisaks uuele võrratule sõprusele ka sellised armastatud filmid nagu "Avatar", "He's Just Not That Into You", "The Blind Side" ja "The Hangover". Samuti on see aasta ajaloos oluline, kuna Ameerika Ühendriikide presidendiks sai esimest korda mustanahaline Barack Obama ning maailm jäi ilma sellisest võrratust pop-artistist nagu Michael Jackson. Meie oleme selle aja jooksul jõudnud aga lõpetada bakalaureuse kraadi õpingud, käinud ära koos unistustemaal Ameerikas, saanud endale erialased tööd ning nüüd rühime taas koos magistrikraadi õpingutes edasi, ikka samal erialal :) Helin ongi selline inimene, kes inspireerib ja innustab mind tegema, jõudma ja pingutama ikka rohkem ja rohkem. Ta on igas mõttes suurepärane - tark, ilus, noor, sõbralik, heatahtlik ja energiline tütarlaps. Ning kui palju te teate neiusid, kelle kõige lemmikum superkangelane on Batman, lemmik loom on lehm ning kellel on nõrkus Blistexi huulepalsamite vastu? Neid ei saa olla palju. Ta on eriline :)



TOP3 Lemmikud

# 1 John Frieda, Brilliant Brunette šampoon ja palsam


Merilin tutvustas mulle John Friedat ja ma olen talle väga tänulik. Ma tean, et talle väga ei meeldi selle seeria palsam, kuid minul on see vaieldamatu lemmik! Pärast pesemist on mu juuksed väga pehmed ja siidised, lisaks tekib juustele väga ilus läige. Ei saa mainimata jätta ka seda, et mu juuksur alati kiidab, kui ilusad ja terved mu juuksed on! Ma olen täiesti kindel, et see on tänu John Friedale!



# 2 Joik, Sügavniisutav salv


Joiki salv on mul kasutusel aastaringselt. Enamasti kasutan seda jalgadel, kuid külmadel talvistel ilmadel kasutan ka kätel. Ta küll ei imendu väga kergelt sisse, kuid ta ei jäta nahka kleepuvaks, vaid hoopis siidiseks ja teeb naha väga pehmeks. Kiidan ja soovitan teistelegi!



# 3 Palmer’s, Cocoa Butter Formula with vitamin-E kehakreem


Ma olen väga laisk kreemitaja, kuid kui seda teen, siis kasutan enamasti Palmer’si kreemi. Mul on kuiv nahk ja see kreem teeb mu naha väga pehmeks ja mõnusaks. Muidugi kreemi lõhn on väga-väga magus, kuid selle toime on nii hea, et ma ei tee sellest lihtsalt välja :) Pluss on ka see, et seda kreemi jätkub väga pikaks ajaks, sest seda ei pea väga palju peale panema.



TOP3 Pettumused


# 1 Maybelline, the Rocket Volum’ Express ripsmetušš


Ma ostsin selle, kuna kõik ilublogid seda ripsmetušši meeletult kiitsid. Mina sellega rahule ei jäänud, kuna see läks väga kergelt laiali. Pärast paari tundi avastasin, et mu silmaalused on mustad. Pikemaks ja tihedamaks ta ripsmeid ka ei muutnud, maha tuli ka väga halvasti. Ainuke hea asi selle ripsmetušši juures on hari, mida oli mugav kasutada.


# 2 Palmer’s, Cocoa Butter Formula Moisturizing Lip Balm


Ma olen olnud aastaid (ligi 12 aastat) truu Blistexi kasutaja, kuid ühel päeval tehti mulle selgeks, et mul on sellest sõltuvus ja ma pean antud huulepalsamist loobuma. Nii ma olen katsetanud erinevaid huulepalsameid ning väga vähesed on olnud minu jaoks head. Kõige suurem pettumus oli Palmer’si huulepalsam, kuna seda on samuti kiidetud taevani. Ju mu ootused olid lihtsalt liiga kõrged. Palmer’si palsamit kasutades jäävad huuled kleepuma ja mul on justkui kreemikoorik huulte peal. Väga ebameeldiv tunne.


# 3 Tangle Teezer, juuksehari


Jälle langesin reklaami ohvriks. Pidi olema suurepärane hari, millega saab pusasid märgadest juustest kätte, kuid minu juukse pahmaku jaoks see ei sobi. Ta on nii väike ja harjased on nii lühikesed, et ta ei lähe mul kõikidest juustest läbigi. Ma jään siiski truuks oma Londa laiale ja suurele juukseharjale. Tangle Teezer mul muidugi seisma ei jää, see on mul kujunenud reisiharjaks :)

* * *

Päikest!

No comments :

Post a Comment