January 3, 2015

Tere, 2015 ja mu armsad lugejad! :)

Kõigepealt oleks vist viisakas Teie kõigi ees vabandada, et siia nii tükk aega midagi ilmunud pole. Palun vabandust!

Oktoobrist on tõesti nii tükk aega juba möödas. Oktoober ja november olid tõelised nullpunkti kuud - tundsin end pidevalt väsinuna, koolitööd muudkui kuhjusid ja mina tahtsin ainult magada, süüa või oma armastatud sarju vaadata. Seega blogimise jaoks selle kõige kõrvalt ei tundunud üldse aega jäävat. Ja seda enam ei jäänud aega, et suutsin Google+'i peale tõeliselt end välja vihastada. Mõned Teist on ehk ka juba märganud, et mu varasemate postituste pildid on kõik kadunud. Jah, õhku haihtunud. Täname selle eest kõik minu liiga agaraid sõrmi, mis ei tahtnud, et kõik blogis ilmunud pildid oleksid mu Google+ kontol nähtavad ning seega suutsin need kõik lihtsalt ära kustutada. No ja siis kadus igasugune motivatsioon mul üldsegi ära. Pildid on mul veel arvutis kuskil kaustas olemas, aga nende ükshaaval üleslaadimine ja nuputamine, et mis pilt nüüd mis järjekorras oli, tundus mu jaoks liiga aeganõudev ja stressirikas. 

Ja siis tuli detsember, kus meeleolu oli juba parem, kuid koolitööd ei kadunud kuhugi, tööl olid suured jõulupeo ettevalmistused ning mõte liikus ainult selles suunas, et saaks kord pikkade pühade ajal aja maha võtta ja natuke lihtsalt olla. Ning õnneks seda ma ka sain :)

Ning nüüd on siis "Kõik on uus jaanuarikuus" aeg. Eks see blogi oli mul ikka koguaeg mõtetes, sest tegelikult mulle meeldib seda siin pidada. Eriti tore on kuulda Teilt ka igasugust tagasisidet - näiteks Pärnus Helini sünnipäeval olles kahe tüdruku käest, et nad on ka mu blogi lugenud ja et neile väga meeldib kõik, mis siin toimub :) :) :)

Paljudel inimestel on kombeks anda uusaastalubadusi. Mõtlesin ka tükk aega nende peale. Ma ei tea, kas need on just lubadused, sest ma ei tahaks neid kohe mitte kuidagi kogemata murdma hakata, aga väiksed mõtted ja ideed küll, et kuidas sellel aastal edasi minna:

1) Viin enda alustatud asjad lõpule. Seda siis ennekõike mõtlen oma magistrikraadi omandamise mõttes ning kuna magistritöö on mu teine suur kirjatöö blogi kõrvalt (või pigem blogi on magistriöö kõrvalt...), siis ehk andestate mulle, kui üritan veel järgmised 5 kuud selle kallal rohkem pusida ning siis siin täiskäiguga edasi panna? :)

2) Postitan blogisse rohkem looduskosmeetika kohta käivaid postitusi. Ei saaks öelda, et ma seda siiani üldse teinud poleks (Joik, Natura Siberica, JASÖN, Vestige Verdant...), aga kuna ma tegelikult ju tean, et igasugune massikosmeetika ei ole hea nii mulle, keskkonnale kui ka vaesetele loomadele (nuuks!) ning et inimesed on teadlikumad tarbijad, kes eelistavad pigem puhast-looduslikku kosmeetikat, siis siit ka minu otsus. Et ka need lugejad kuhugi ära ei kaoks, kellele looduskosmeetika südamelähedasem on ning et ma ise öösel rahulikuma südamega magada saaks (ihii :D). See aga ei tähenda, et loobun päevapealt igasugusest supermarketites müüdavast kosmeetikast. Ohei, see oleks mu jaoks liiga trastiline muutus. Tibusammud, tibusammud...

3) Kasutan enda poolikud potsikud-pudelid tilgatult tühjaks enne kui uut ostma lähen. Siiani olen olnud meeletu koguja. Mu vannitoas on tihti kasutusel korraga 3 šampooni, 2 palsamit, 5 kehakreemi jne. Sellise varuga saan ma igatahes tükk aega muretult ära elada ning seda ma ka kavatsen teha! See lubadus muidugi ei kehti parfüümide ja meigitoodete kohta, nende koha pealt pigistan ma oma silma kinni :)


Kui olete endale ka mõned lubadused teinud, siis jagage neid julgelt minuga kommentaarides - ehk saan Teie käest veel inspiratsiooni!


HEAD UUT AASTAT, KALLID LUGEJAD!



Päikest!

No comments :

Post a Comment