January 4, 2015

Kleepetöö / Unistada võib ju ikka!

Mõnikord avastangi end täiesti tühjusesse vaatamas ning unistamas suve varahommikusest kastmest murul, mis varbavahesid kõdistab või siis sellest, et saaks vaadata tähtedesadu koos emaga ning termosest samal ajal teed juua õueterrassil istudes. Kuid siis pean endale meelde tuletama, et on veel jaanuar ning suveunistuste täitumine on veel kaugel-kaugel.

Siis on hea mõelda mitmete palju realistlikema asjade peale nagu näiteks talvises metsas sõpradega vorstikeste grillimisest või mõnel liuväljal oma unustusse vajunud uiskudega liuglemisest. Ja kui siis tundub ka kõik see veel nii kauge (sest maas ei ole veel võimast vatti ning külmakraade on õues vaid 1), on hea mõelda materiaalsete asjade peale. Nende asjade peale, mis ei pruugi teha sind nii õnnelikuks kui kogemused ja elamused, aga naeratuse toovad suule ikka. Proovisin ühele pildile kokku klopsida hunniku asju, mis on siis nendel kolmandatel hetkedel mu mõtetes hõljunud :)


Olen nüüd vähemalt pool aastat üritanud töö juures mudilastele pärast lõunaund erinevaid vahvaid punutisi teha, et näpud soojad ja meel ergas püsiks. Olen juba päris osavnäpp, aga tahaks olla nii osav ka, et kõiki neid iludusi iseendale ka oskaksin teha! Vot see oleks äge :)

Mul läks ühe väikse punase crossover kotikese rihm hiljuti nii õnnetult katki, et seda parandada pea ei saagi. Nuuks! Seega olen nüüd uue väikse kotikese otsinguil. Aga  seekord tahaks sellist heledamapoolset, millega kevad-suvel lõbusam ringi oleks lipata.

Olen enda suved baleriinasid, plätusid ja rihmikuid kandes mööda saatnud, kuid selle suve jaoks ostan endale kindlasti mõnusad vabaajajalatsid, mida saaks lühikeste pükstega või jahedamatel suveõhtutel jalga pista. Ja oh kui mugavad need kindlasti on!

Ja kui juba suveõhtutest juttu sai tehtud, siis kuluks alati üks hele jakike ka ära, mis sobiks nii pidulikemaks üritusteks kleidi peale kui ka teksade ja kingadega vabaõhuüritusele minemiseks. See on mul praegu üsna MUST HAVE, ehk kuulete sellest peagi rohkematki ;)

Ühed klassikalised heledad pärlkõrvarõngad on alati mu ehtekarbis oma koha leidnud, kuid oma viimasel sünnipäeval kaotasin ühe paarilistest kahjuks ära ning uut paari ei ole endale veel soetanud. Tahaks midagi klassikalist, lihtsat. Näiteks Pi-Ret'i kõrvarõngad on alati mulle meeletult meeldinud! Eks näis, mis tuuled puhuma hakkavad...

Ma pole kunagi suur mütsifänn olnud, sest mul on üsna väike pea ning oma mütse pean muretsema lasteosakonnast, kus ei ole alati mulle meelepäraseid peakatteid. Ning ohjumal, kui peas peaks olema ponisaba või krunn, siis võite kõik mütsid ära unustada! Seega on minu jaoks olulisel kohal olnud kapuutsid. Aga nüüd on mul uus avastus - värvilised peapaelad! Hoiavad kõrvad ilusti soojas ning säilitavad ka patsikese peas! :) Suureks lemmikuks on praegu Zizterz'i peapaelad ja ka kaelussallid!

Loodan, et ka Teil on vahvaid unistus-esemeid!

No comments :

Post a Comment