March 3, 2015

MerBuduaari esimene sünnipäev!

Juhuu, hõissa ja juhei! Minu kõige esimesest blogi sissekandest on tänaseks möödunud täpselt üks aasta! :) Aasta on läinud mõõnade ja tõusudega, väikeste aukude ja tähelendudega ning on minu jaoks olnud põnev, närvesööv, ootusärev, huvitav ning eelkõige vahva! Tore on olnud saada ka teilt tagasisidet kirjutatu kohta ja eriti suure naerusuu toob mu näole see, kui keegi küsib nõu või soovitusi ühe või teise ilutoote ostmise kohta. See tähendab, et mu eesmärk on saavutatud - oma kogemusi ja teadmisi ilumaailmast teiega jagada.

Mul on hea meel, et teie, blogi lugejad, mul olemas olete ja selle puhul tahan ka teid millegi natukesega tänada. Nimelt varsti-varsti on tulemas mu blogi esimene giveaway, kus jagan ühele õnnelikule lugejale head ja paremat ;) Sellest kõigest aga juba varsti.

Aitäh, et loete! :)

2 comments :