March 15, 2015

Pai loodusele / Madara komplekt "Become Organic"

Olen alati väga hinnanud kodumaiseid looduskosmeetika ettevõtteid nagu Joik, Signe Seebid, Nurme, LUMI, Sohvy jne. Samas mul on ka ääretult hea meel, et meie lähinaabrid tulevad jõudsalt loodusliku kosmeetika austamise ja tootmise lainega kaasa. Varasemalt olen meie lõunanaambri, Läti Vabariigi looduskosmeetika brändidest tutvunud Stendersiga (blogipostitus SIIN) ning üritan edaspidigi oma teekonda Stendersi poodidesse sättida. 

Ühel ilusal päeval sattusin ma Levelzone'i e-poes ringi uurima ning avastasin, et seal oli väga hea sooduspakkumine nii mõnelegi looduskosmeetikale. Silma jäi aga just üks Madara komplekt, mis koosnes kolmest tootest ning mille nimi oli "Become Organic". Olles lugenud arvustusi-kommentaare komplektis olnud toodete kohta (mis olid väga head!), otsustasingi become'ida orgaaniliseks

"Madara organic skincare EE" Facebook'i leht

Madara on Läti looduskomeetika sari, mille tooted valmistatakse kuntslikke lõhna-, värvi- või säilitusaineid lisamata. Tooted luuakse kasutades kohalikke põhjamaiseid taimi (näiteks pihlakas, küdoonia, jõhvikad, mustikad, kasemahl jpt). Samuti on kõik Madara tooted ECOCERT sertifikatsiooniga, mis tähendab, et naturaalne kosmeetika toodetakse vaid sertifitseeritud orgaaniliste farmide saadustest. Madara toodetega saate lähemalt tutvuda Madara kodulehel SIIN ja Madara Eesti Facebooki lehel SIIN. Usun, et paljud blogi lugejatest on Madaraga juba sina peal ning nii mõnelgi on oma lemmikud välja kujunenud. Olles ise nüüd pea kaks kuud "Become Organic" komplekti kasutanud, saan ka teiega jagada, mis mulje mulle jäänud on.


Purifying Foam (puhastusvaht) 150ml - 100% loodusliku koostisega puhastusvaht on komplekti ainus orgiginaalsuuruses toode. Vaht sisaldab põhjamaist raudrohu ekstrakti, mille hapukas-kibedat lõhna on ka pehme valge vahu seest tunda. Toote kirjelduses on toodud, et sobib ka tundliku naha puhastamiseks ning on ka ideaalne silmameigi eemaldamiseks (!!!). Mõeldud, tehtud - sellega on tõesti väga mugav meiki tervelt näolt ühe korraga eemaldada või siis kasutada seda pärast vatipadjaga tugevama meigi eemaldamist, et lõplikult kõigist meigijääkidest vabaneda. Puhastusvaht on näol pehme, kuid tulemusena olen alati saanud põhjalikult puhta ning siidise näonaha. Lisaks on toote kirjelduses toodud ka, et vahu kasutamine hoiab kontrolli all rasuseid piirkondi samal ajal rahustades ja pehmendades kuivemaid. Minu selle komplekti vaieldamatu lemmik!

Deep Moisture Fluid (sügavniisutav emulsioon) 25ml - Tegemist on intensiivselt niisutava ja tasakaalustava emulsiooniga, mis on mõeldud normaalse ja kombineeritud näonaha hooldamiseks. Kuni 24h niisutust pakkuva emulsiooni koostises on vaarika ja punase ristiku ekstraktid, mis sarnaselt näopuhastusvahule niisutavad kuivemaid ning tasakaalustavad naha rasusemaid piirkondi. Vedelamapoolse kollaka emulsiooni lõhnas midagi vaarikast küll ei ole (võiks ju loota..), tegemist on jällegi üsna hapuka lõhnaga. Jah, ristikheina moodi võib see lõhn olla küll! Selle emulsiooni puhul kartsin ma, et kuna karbi peal lubati tugevalt niisutavat efekti, siis hakkab mu näonahk pika päeva peale läikima. Kuid minu suureks ja positiivseks üllatuseks imendub emulsioon nahale kandes justkui vaakumiga näonahka ning jääb lõpptulemusena matt. Jah, matt! Seega on see imeliselt näonahka niisutav emulsioon suurepärane ka meigi aluskreemina. Kuna tegemist on miniatuurses suuruses tuubiga, on see pea igapäevaselt kasutuses olnud kreemike mul kohe-kohe otsas.

Regenerating Night Cream (taastav öökreem) 25ml - Humala-, odraidu- ja tomatiekstrakte sisaldav öökreem stimuleerib naharakkude uuenemisprotsessi, parandab nahakahjustusi, silub kortsukesi ja ennetab nende teket. Oota - ja seda kõike looduslikult? Ühesõnaga, IMEKREEM! Lisaks lubab tekst karbil, et ärgates on nahk niisutatud ja puhanud, jume värske ja särav. Kõik oleks väga kena ja tore, kui see veidi tihedama konsistentsiga kollakas kreemike lõhnaks veidi isuäratavamalt. Jah, mul on väga hea meel, et Madara toodetes ei kasutata igasuguseid pahasid lisaaineid, mis teevad tooted lausa isuäratavateks (sest ilmselgelt ei ole need söödavad). Aga selle kreemi lõhn on väga hapu, mõrkjas ja veidi kibedavõitu. Lisaks suutis mu elukaaslane päris mitmel õhtul, kui ma oma nahka selle öökreemiga hellitasin, teha kõigepealt voodis väga haput nägu ning siis küsida rahulolematult: "Mis asi see NIIMOODI lõhnab?" Selge siis, sain miinuspunktid. Lisaks olen ma õhtuti väga laisk näokreemitaja, sest pärast näo puhastamist suudan ma juba umbes 35 korda minutis haigutada ning voodi tundub parima kohana maailmas. Seega kui kokku võtta kreemi mitte nii isuäratav lõhn, elukaaslase kommentaarid ja minu laiskus, on sellest kreemist kulunud kõige vähem ning suuri imelisi muutusi ma oma näonahas pole veel jõudnud märgata.


Puhastusvaht

Kokkuvõtlikult mulle tegelikult need Madara tooted meeldivad väga. Mõni rohkem ja teine vähem, kuid kui mõelda, et kõik on looduslik ja sulle ainult hea, siis jääb üle ainult rõõmust hõisata. Esimesed nädalad, kui komplekti tooteid kasutasin, oli mu näonahal muidugi tagasilööke, sest nahk oli harjunud igasuguste parabeenide ja säilitusainetega ning muutus üsna täpiliseks-punniliseks. Ma ei saa 100% väita, et see oli nendest toodetest  tingitud (kuna mu toitumine, füüsiline liikumine ja igapäevane pinge ei ole praegu kaugeltki normilähedased). Kuid lõpp hea, kõik hea - praegu on mu näonahk super ning kasutan kindlasti kõik oma potsikud-totsikud tilgatuks! Ning nii vahva on pudeli tagaküljel näha teksti MADE IN LATVIA, mitte in China või in USA. Nii hea ja kodune tunne tuleb kohe!

Kui teil on ka kogemusi Madara toodetega või kui teil on lausa oma lemmikud Madara tooted välja kujunenud, siis ootan kindlasti teie kommentaare! :)

No comments :

Post a Comment