July 29, 2014

Kingikott vol 1

Kotike, kotike, mida endas peidad... ?
Vahepeal sain enda kaamera taas tagasi! See tähendab aga vaid üht - on aeg hakata jälle blogima. Olen teile juba ammu tahtnud rääkida ühest kingikotist, mille juuli alguses sain. Nimelt võtsin osa ühest ilublogija giveaway loosist. Kairi Ilublogis (link blogile SIIN) toimus esimene kingiloos ning blogi andunud lugejana otsustasin isegi sellest osa võtta. Ja minu suureks üllatuseks osutusin ma võitjaks! Jipikajee :) Pole midagi paremat kui kotitäis tasuta saadud iluprodukte!!!


Kingikott sisaldas endas nii palju erinevaid tooteid, mida ammu proovida olen tahtnud.  Kotikeses oli mitmeid tooteid, mida Kairi oma ilublogis varem arvustanud oli ning mul on nii hea meel, et nüüd ka neid omal nahal katsetada saan. Seega võite vaid ette kujutada, kuidas ma väikese plikatirtsu kombel asju ükshaaval kotist välja võttes igakord vaimustusest kilkasin. Oojaa, oli see vast üks hea päev :) 

Kotikeses olid järgmised tooted:


* Everyday Minerals mineraalne baaspuuder, matt, toon Beige 3N
* LehtoPeat turbamask rosmariiniga 
* Nurme Seep mandariini vannitrühvel
* Oriflame päikesekaitsega SPF15 sprei
* AVON granaatõuna & mango kehasprei
* BABÉ testersuuruses näopuhastusgeel ja kolm niisutavat kreemi probleemsele nahale 
* BABÉ testersuuruses niisutav kehakreem ja õliseep
BABÉ testersuuruses venitusarmide vastane kreem, jalakreem 10% uureaga ja pehmendav-niisutav kreem kuivale nahale
* L’ORÉAL PARIS testersuuruses Nude Magique Blur cream, toon Medium to dark skin

Ma ütlen päris ausalt, et ma ei ole jõudnud pooli neid tooteid veel proovida. Seda enam, et paljud neist on testersuuruses ning mulle meeldib neid hoida paaripäevasteks reisideks. Mõned neist on aga juba tee mu suvisesse meigikotti leidnud...

* Kahjuks oli Everyday Minerals mineraalne baaspuuder toonis Beige minu jaoks liiga hele (olen keskmisest eestlasest õige veidi tumedama nahaga). Kuna olen juba sama sarja semi-mati baaspuudri omanik, leidis tema õde toonis Beige endale juba uue omaniku :) Samas on mul plaanis kindlasti osta endale ka veidi tumedama tooniga mati baaspuudri hiliskevadiseks-suviseks-varasügiseseks ajaks, ning Everyday Minerals puudritel tuleb kindlasti silm peal hoida ;)

* Oriflame päikesekaitsega SPF15 sprei läks enne kuumade, ilusate ilmade tulemist justkui rusikas silmaauku! Konsistentsilt on see piimjas, valge, vedel päevituspiim, mis imendub üllatavalt kiirelt ning millel ei ole märgatavat tugevat päevituspiima lõhna. Kahjuks palju kasutust see veel leidnud ei ole, kuna olen võtnud endale eesmärgiks enne suve lõppu tilgatuks kasutada eelmisel suvel soetatud päikesekaitsespreid, sest nende kehtivusaeg ei ole lõpmatu. Siiani olen aga sellega rahul, kuigi ise olen eelistanud pigem päevitusõlisid ja nähtamatuid spreisid, seega valge päevituspiimaga harjumine võtab kindlasti veidi aega.

* Avoni granaatõuna & mango lõhnasprei on täpselt üks nendest toodetest, mida on hea suvel käekotis või rannast tulles rannakotis hoida, et end vajadusel veidi värskendada. Ja värskust on selles 100ml'ses spreis vähemalt 300 ml eest! Alguses veidi alkoholise lõhnaga tunduv sprei (sest see sisaldab endas alkoholi, nagu lõhnad ikka) on minuti möödudes mõnusa, magus-värske lõhnaga. Ma ei ütleks, et ma selles lõhnas leiaks üles just mango või granaatõuna lõhnanoote, aga mõnus on see sellegipoolest. Meenutab mulle veidi Victorias Secreti kehaspreid "Pure Seduction" (punaste ploomide ja magusa freesia aroomidega). Ning peal püsib päris tükk aega!

BABÉ on apteekides müüdav kosmeetikafirma, millega oli mul au esmakordselt kokku puutuda. Proovisin niisutavat kreemi probleemsele nahale ning see oli tõeline nauding. Kerge koostisega kreem, mis on mõeldud rasvasele, aknesele nahale imendus nahka kui võluväel ning jättis selle pehmeks ning matimaks. Suvel palavate ilmadega suur boonus! Samuti meeldis mulle niisutav kehakreem, mis on pigem kerge, lõhnatu losjoon. Tegi seda, mida nimi lubas - niisutas ja jättis naha mõnusalt siidiseks. Sellel brändil tuleb veel silm peal hoida...

* * *

Olen isegi mõelnud nii mõnigi kord apteegikosmeetika poole pöörduda, kuid kuna mul pole näonahaga märgatavalt palju probleeme, olen selle mõtte sinnapaika jätnud. On teil järsku häid kogemusi või nõuandeid selle osas? Ning jah, selle blogipostituse nimi oli "Kingikott vol 1", seega on peagi lisa oodata ;)

Päikest!
(ja äikesevihma, juhuu!)

No comments :

Post a Comment