July 5, 2014

Review / JASÖN, Urban Decay, Sigma

Aeg on möödunud kiiresti. Ilusat suve ja juulikuud! :) Juuni oli pöörane ja palju tegemisi täis kuu, seega ilutoodete ostmiseks ei olnud reaalselt palju vajadust või ka aega. Mõned aga sai soetatud ja kohe räägin, mis, kuidas ja miks.


JASÖN, Brightening Apricot Scrubble. Otsustasin uue näokoorija soetada, kui mu vana hakkas hääbumismärke näitama. Kuna ei suutnud tükk aega otsustada, millist, siis pöördusin vana hea Feelunique.com lehele ning vaatasin, mida on enim ostetud ja kiidetud. Ning nüüd olengi JASÖN'i aprikoosiõli ning kreeka pähkli koore puru sisaldavat koorijat kasutama hakanud, mis ei sisalda parabeene, SLS'i või muid pahasid asju. Nimelt on JASÖN tunnustatud naturaalsete kosmeetikatoodete bränd, mis on 100% loomkatsetuste vastu ning millest ma varem kuulnudki polnud. Kas pole mitte vahva osta lammast kotis? :D 

Minu lammas on aga helepruunikas üsna kergelt lõhnav paksem kreem (seebivaba ka, ei hakka näol vahutama), milles on üsna suured ja teravad koorivad osakesed. Esimene kord ehmatasingi nende terakeste pärast ära, sest need kippusid juuksepiirile päris usinalt kinni jääma ning nende väljapesemisega oli mul tükk tegemist. Ning koorisin vist väga jõuliselt ka (nahk jäi veidi hell), olin harjunud peeneteralisema ja vahutava geel-koorijaga. Aga harjutamine teeb ju meistriks ja nüüd olen selle kasutamisega juba harjunud. Nägu jääb pärast kasutamist nagu beebi pepu - üliüli pehme ja mõnus! Seega minu poolt tulevad 4*



Urban Decay, Eyeshadow Primer Potion, Original. Mäletate, kui ma olin oma uue elu armastuse, The Balmi Nude 'tude lauvärvipaleti soetanud, ning avastasin siis, et ma ei oska lauvärvidega suurt midagi teha ning mul ei ole õieti midagi, MILLEGA silmameiki teha? Jah, olid kurvad ajad. Aga mitte enam! Kuna tulemas oli ka mu õe lõpuaktus ning tema sooviks oli, et lõpumeigi teeksin talle MINA (can you imagine!), siis hakkasin tõsisemalt üle vaatama oma meigi-arsenali. Ja pidin pettuma oma Avoni lauvärvi aluskreemis, mis ei toonud värve õieti esile ning kippus silmalau kortsukestesse ja vagudesse kogunema. Siis tegin jälle oma researchi ilugurude blogides ja netipoodides ning avastasin, et keegi ei ütle mitte ühte halba sõna selle konkreetse lauvärvi primeri kohta ning et see on must have iga meiki tegeva naise jaoks. No selge. Mõeldud, tehtud ja saigi see koos näokoorijaga Feelunique'i lehelt tellitud. Väga armas oli, et kasutusjuhendis oli lausa puhtas eesti keeles räägitud, mis see on ja kuidas kasutada. 

Tegemist on siis beežika paksema kreemiga, mis tuleb silmalaugudele tupsutada õhukese kihina ning mis teeb lauvärvidega imesid! Kirjade kohaselt hoiab värve hajumata kinni kuni 24h ning ei luba värvil laugudel liikuda. Ehk siis on nagu superliim. Vaadake pildilt, milline näeb mu lemmik lauvärvi paleti värv "Seductive" välja paljal nahal ning milline sellel primeril (paremal)! Ja see on uskumatu, aga õde ei saanud saunas isegi proovimeigi järgselt veega pestes lauvärvi maha, pidi pärast eraldi silmameigi eemaldajat selleks kasutama. Mina olen sellega väga-väga rahul, ei oska silmameiki ilma selleta enam tehagi (mitte, et ma enne proff oleks olnud...). Suurepärased 5*



Sigma, Tapered Blending Brush E35. Mitut erinevat lauvärvi kasutades on oluline, et värvide üleminek oleks võimalikult sujuv ja hajuv. Ning ma olin enne selle pintsli ostmist selles ikka väga äpu. Tegemist ongi siis Sigma spetsiaalse hajutuspintsliga, millega saab edasi-tagasi kojameestele sarnaste liigutustega värvidega mängida ning üleminekuid hajutada. Ning nüüd olen ma selles ikka väga hea, sest mul on ustav abiline, kes teeb mu eest pool tööd ära :) Tellisin selle suurepärase pintsli endale Naturaalkosmeetika.ee lehelt, mis on ka Sigma Beauty ametlik maaletooja Eestis. Ning uskuge mind, see võib olla küll mu esimene Sigma pintsel, kuid see ei jää kindlasti viimaseks! ;) Valikus on mitmeid nii naturaalsete kui sünteetiliste harjastega pintsleid alustades peenetest lainerijoone pintslitest ning lõpetades suurte puudripintslitega. Minu kõige lemmikum pintsel praegu! Kindlad 5*

* * *

Lõpuks lisan siia ka imelise pildi minu kaunist, targast ja suurepärasest õest tema lõpetamise päeval. Meik on siis minu tehtud :) Palju-palju õnne sulle, kallis Liisu!


Päikest!

No comments :

Post a Comment