July 22, 2014

TOP3 favorites & disappointments / Maret


Neljandana tutvustab meile oma TOP3 lemmikuid ja pettumuse valmistajaid super naine nimega Maret! Me teame üksteist alates aastast, mil hakati tõsisemalt rääkima "kasvuhooneefektist" ning meie seast lahkus armastatud printsess Diana. Rõõmsama poole pealt saime endale sellel aastal muidugi kinoklassikud nagu "Titanic", "Men in black", "Romy and Michele's high school reunion", juhuu! See loomulikult punapäine naine on tõeline tulekera - ta ei jää naljalt kellelegi märkamatuks. Maret teab, mida ta tahab ning teeb kõik, mis on tema võimuses, et seda saada. Olgu selleks siis kasvõi ideaalne mobiiliümbris ükshaaval kleebitud ja kaetud kivikestega või lihtsalt mina põrandal naerukrampides. She can do it all! Ja nähes alati välja perfektne oma kaunite suitsusilmade või viimistletud krunnidega. How she does it all?



TOP3 Lemmikud

# 1 Juicy Couture, Viva La Juicy


See, et ma selle lõhna avastasin, on täiesti õnnejuhus. Nimelt mitmed aastad tagasi käis mul selline vahva ajakiri nagu seda on Cosmopolitan, kus vahel oli Viva La Juicy lõhnatester. Esimesest hetkest kui ma seda nuuskisin, teadsin, et see on minu lõhn! Eestis oli (ja on endiselt) see lõhn tegelikult päris kallis ning seega rääkisin tol hetkel USAs oleva sõbrannaga, et ta mulle selle hangiks. Ja seda ta ilmselgelt tegi! Nii oligi mu esimene Viva La Juicy 30ml ja sealt peale on järjest kasvanud need suurused. Nüüdseks on mul juba 100ml lõhn, mille sain imelise hinnaga just tänu Merilinile! Ei tea kas suuremat ka juba tehakse?? :D Aga miks see lõhn mulle esimesest hetkest niimoodi meeldima hakkas ei oska ma täpselt öeldagi, tal on nagu mingi omapärane X-faktor. Võib-olla on ta minu isiklik Kryptonite­ – midagi, mille vastu olen ma lihtsalt jõuetu. Paljud ütlevad, et just SEE on täpselt minu lõhn :) Magus, värske ja üdini kerge – ilmselt need on kolm omadussõna, millega ma seda lõhna kirjeldaks.


# 2 Make Up Store, Matt Foundation, toon: Vanilla

See on mu parim meigiost ever! Ma ei ole kunagi niiiii head jumestuskreemi varem kasutanud. Olen vist peaaegu kõik jumestuskreemid läbi proovinud (ma neid megakalleid hüpersuper firmakaid siia alla ei loe, sest mul kulus/kulub nii palju jumestuskreemi, et seljuhul ma lihtsalt jumestuskreemitaks ennast vaeseks!). Avastasin selle tänu oma töökaaslasele ööklubist ja täiesti juhuslikult. Nimelt on minu näonaha suurimaks probleemiks see, et mu nägu on toonide poolest laiguline ning mul on mingi triljon tedretähni, mida kõik teised armastavad, aga millest mul on juba ammmu kopp ees, ning puhtjuhuslikult mainis Liis, et tal on jubehea jumestuskreem, mis katab imeliselt. Mina, tolleaegne totaalne skeptik, ei uskunud sellesse, et see Make Up Store’i jumestuskreem võiks tegelikult ka hea olla ja jätkasin oma vana “hea” jumestuskreemi kasutamist. Kui tuli uut otsima hakata, sest mind ilmselgelt ei rahuldanud tulemus, mida ma igakord meikides nägin, mõtlesin, et ah mis seal ikka ja läksin panin 20€+ Make Up Store’i jumestuskreemi alla ära. Ja teate, seda jätkus minusugusel jumestuskreemi-junkiel lausa 1,5aastaks. Praegu on veel imepisike põhjake alles, mida ma kasutan väga tähtsate ürituste jaoks, kui meik peab ilus ja püsiv olema. Kokkuvõtvalt miks see jumestuskreem just minu lemmik on? Ta tõesti katab hästi, on matt, lihtsasti hajutatav, püsib tõesti hästi peal ja tal on väga palju erinevaid toone valikus, mille seast ka minusugune Lumivalguke leidis endale sobiva :) Kui tekib nüüd võimalus, siis ostan selle jällegi!


# 3 Manhattan, Lips2Last

Niinii. Nagu pildiltki näha on mul neid lausa kolm! Tegelikult oli mul neli tooni lausa mingi hetk, aga üks sai täitsa otsa. Panin kõik need toonid ühe favourite alla, sest et mul pole mitte toonieelistus, vaid just selle tootesarja eelistus. See huulepulk on lihtsalt imeline, eriti klubitöö jaoks! Paned õhtul peale, umbes 20-21 ajal õhtul ja võid kuni järgmise õhtuni muretu olla – seda ei pea üldse värskendama. Tõesti Lips 2 Last! Võid juua klaasidest niisama ja süüa mida iganes ja järeleproovitult ka ilmselgelt musitada niipalju kui tahad, see lihtsalt ei kulu ;) Olen sõbrannadele nii mõnigi kord tekitanud südamerabanduse eelse seisundi, kui olen surunud need veripunased huuled vastu oma valget pluusi, hihi. Samuti saab sellele läike peale lükata, mis on pulga teises otsas. Paljud sõbrannad, kes on proovinud seda punast tooni just, on olnud megarahul, sest see pole neist kellelgi hammastetooni kollakaks muutnud, mis on ju ka väga oluline punase huulepulga juures! Muidugi on selle kasutamine huulepulga-newbiedele veidi raskendatud, sest nii nagu sa selle oma huultele paned, nii see sinna ka kohe jääb ja maha saab seda ka võtta ainult õlibaasil meigieemalditega. Seega peaks olema veidi kätt harjutanud tavaliste huulepulkadega, enne kui selle kallale asuda. Aga toone on imelisi. Tahaks öelda, et pilt on illustreeriv, aga kahjuks on tegu just vastupidise juhtumiga! Minul on hetkel endal olemas siis punane, tumepunakaslillakaspruun (mul pole õrna aimugi mis see värv võiks niisama olla) ning korallroosa, neljas toon kunagi oli fuksiaroosa. Hinnaklass on neil ka täiesti taskukohane, Kaubamaja Ilumaailmas oli viimati alla 10€, aga jagub teda väga kauaks ja kaunis õhtu on garanteeritud!



TOP3 Pettumused

# 1 Loreal, Extra Volume Collagene Waterproof


Ripsmetuššidega on mul sama lugu nagu jumestukreemidega, et olen otsinud ja otsinud ühte ainuõiget ja mitte ei leia. Mina otsin just veekindlat ripsmetušši endale, sest kunagi ei tea, millal vihma võib hakata sadama, tundepuhang peale tulla või keegi öötööl coca-püstolist naljapärast vett pritsida. Ja kuna kõik need võivad mu kaua tehtud kaunikese ju rikkuda, siis ma ei saa endale lubada mitteveekindlat ripsmetušši. Seekord mõtlesin siis proovida Loreal Extra Volume Collagene veekindla ripsmetuššiga. Noh. Esimene nädal oli kõik tore. Siis hakkas see tušš aga rõõmsalt tükki kiskuma ja natuke hiljem ka pudenema – nagu oleks 3 nädalaga vananenud. Ostsin jsut selle ripsmetušši, sest tahtsin seda harjast (vt. pildilt). Ja lõppkokkuvõttes pettusin ikkagi. Ei saanud ma ekstravolüümikaid ripsmeid ega miskit.. Mis antud toote juures tõesti vettpidas (sõnaotsesesmõttes) oli see, et ta tõesti oli veekindel ja mahasaamisega oli tükk tegu. Kahjuks on minu jaoks tegemist mahavisatud rahaga, mida ausalt öeldes polnud ka kõige vähem. 


# 2 Dove, Silk Glow

Põhjus, miks mulle see kreem ei meeldi, on ta lõhn. Alguses mulle see lõhn meeldis väga! Kuid kui kreem oli natuke aega lahti olnud, siis lõhn muutus tuntavalt ja hakkas mulle kuidagi vastu. Tegemist võis olla muidugi ka mu enda lõhnataju ja –tunnetuse muutusega. Glow, mis oli lubatud, tuli, aga rohkem shimmer kujul. Kuid seda silk tunnet ma küll ei eristanud mitte ühestki teisest kreemist tekkinud siiditundest. Samuti polnud mul võimalust sellest pilti teha, kuna see on ammu leidnud tee prügikasti.


# 3 Maybelline, Affinitone Mineral

Pärast Make Up Store’i jumestuskreemi peaaegu otsa lõppemist, ei olnud mul kahjuks võimalik kohe samasugust uut lubada, seega läksin Kaubamajja jumestuskreemijahile. Ma reaalselt kükitasin seal lettide juures kokku tunnikese. Muudkui valisin ja valisin. Lõpuks langetasin otsuse Maybelline Affinitone Mineral kasuks, kuna see tundus kõige paremini minu nahatooniga sobivat, on mõeldud tundlikule nahala ja tundus hästi hajutatav. Koju jõudes ja tervet jumestust tegema hakates oli imestus suur, kui antud toon ei sobinud koduses valguses ÜLDSE mu nahaga. Kui Make Up Store’i jumestuskreemi oli imelihtne hajutada, siis sellega jumestuskreemiga tuli mul ikka veidi rohkem vaeva näha. Tundlikule nahale ta tõesti sobib – ühtegi halba nahareaktsiooni selle kasutamisest tulenevalt ei näinud. Kahjuks aga pole see üldse väga püsiv, mis on minu jaoks hästi oluline… Plussiks on muidugi see, et ta on SPF 18!



* * *

Päikest!
(Juhuu, ilusad ilmad on lõpuks kohal!)

No comments :

Post a Comment